biedingen en/of reacties van Marktplaats gebruikers ontvang ik niet in mijn Postvak In

Louise2

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2014
De afgelopen maanden ontving ik de biedingen en reacties van Marktplaats gebruikers in Ongewenste mail, maar sinds een week ontvang ik ze helemaal niet meer in mijn Postvak In.
Alle overige mails (Heb je al verkocht, is verlengd enz.) van Marktplaats ontvang ik wel.
Weet iemand waardoor dit komt?

Gebeurt dit ook in de webmail van je provider?

Dus als je ze niet in je Outlook via de browser ziet, dan moet je even kijken of je geen filters hebt ingesteld. Kijk ook eens bij marktplaats of er instellingen zijn over de soorten mails die je ontvangt. Controleer ook even of je e-mailadres nog wel klopt, en desnoods kan je proberen dit opnieuw bij Marktplaats in je account te vullen.

Als het dan nog niet werkt, dan is dit een klusje voor de technische dienst van Marktplaats. Die kunnen vast wel zien of een e-mail door de e-mailserver geaccepteerd is.

Als het dan nog niet werkt, stap dan over naar een e-mailadres van je provider. Die zijn vaak betrouwbaarder. Van Microsoft weet ik dat die wel eens e-mails weigert....

Hartelijk dank voor de reactie.
Naar mijn idee heb ik geen filters ingesteld; zou eerlijk gezegd niet weten hoe dat te doen.

Bij de instellingen van Marktplaats had ik al gekeken.
Daar klopt alles

Mijn e-mailadres klopt, want alle overige mails van Marktplaats ontvang ik wel.

Het is ook niet altijd zo geweest.
Voorheen kwamen de reacties en/of biedingen gewoon in mijn Postvak in.
De laatste maanden in Ongewenste mail en de laatste week helemaal niet meer.

Als het dan nog niet werkt, dan is dit een klusje voor de technische dienst van Marktplaats. Die kunnen vast wel zien of een e-mail door de e-mailserver geaccepteerd is.

Als het dan nog niet werkt, stap dan over naar een e-mailadres van je provider. Die zijn vaak betrouwbaarder. Van Microsoft weet ik dat die wel eens e-mails weigert....
En dan komen we bij deze stappen uit.
Soms helpt het wel eens om je e-mailadres opnieuw in te stellen in je account.

Inderdaad.

Misschien dat iemand anders met ook een Outlook e-mailadres hier ook last van heeft.
Vandaar dat ik hier mijn vraag heb gesteld.

Nogmaals dank voor de reactie.

Terug
Bovenaan Onderaan