warzone 2100 crasht naar bureaublad

Status
Niet open voor verdere reacties.

rasta

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2003
gisteren weer warzone geinstalleerd wat ik jaren geleden met veel plezier speelde om mijn oude pc (windows 95 nu xp). in de eerste campaign als het intelligence rapport binnenkomt crasht hij naar bureaublad. oplossingen gezocht, patch v 1.01 geinstalleerd, hotfix KB 824141 verwijderd en hij zou het moeten doen. echter, hij crasht nog steeds.
weet iemand nog meer oplossingen hiervoor?

Kan zijn dat Warzone niet op XP draait

toch wel op warzone 2100.com is een forum waarop meerdere personen problemen hadden om het op xp te laten draaien maar deze zijn er wel in geslaagd

Geplaatst door rasta
toch wel op warzone 2100.com is een forum waarop meerdere personen problemen hadden om het op xp te laten draaien maar deze zijn er wel in geslaagd

Staat daar nergens het antwoord op jou vraag dan?

Probeer eens

Rechtermuis --> Compatibiliteit --> Dit Programma .... en dan Windows 95 invoeren

Doen gewone programma's en andere spellen het wel??

voor de rest werkt alles perfect, ook spellen, ook de oudere alleen deze niet

K zou het dan ook niet weten:confused:, misschien heeft iemand anders nog een idee :)

niks werkt

na 2 weken puzzelen en vogelen geef ik de moed maar op, als ik warzone wil spelen zal dat maar op de oude computer van mijn zoon moeten. Ik zet de status op opgelost omdat ik er toch niet uitkom, jammer

oplossing?

op mijn pc draait warzone 2100 op xp, ik heb mischien een opslossing en dat is dat je de setup van de cd-rom op je comp zet en dan probeert te instaleren, bij mij valt hij heel soms terug op de setup die in C:/ staat, dat duurt maar 5 sec. ofzo maar hij heeft hem soms wel eens nodig en dan zoekt hij niet op de cd-rom. kan ook zijn dat de setup op je cd-rom beschadigd is.

gisteren weer warzone geinstalleerd wat ik jaren geleden met veel plezier speelde om mijn oude pc (windows 95 nu xp). in de eerste campaign als het intelligence rapport binnenkomt crasht hij naar bureaublad. oplossingen gezocht, patch v 1.01 geinstalleerd, hotfix KB 824141 verwijderd en hij zou het moeten doen. echter, hij crasht nog steeds.
weet iemand nog meer oplossingen hiervoor?

HIER WARZONE VOOR XP GEVONDE!
Ik zelf heb warzone vroeger ook gespeeld :D wat was dat tog mooi :rolleyes:
Kheb ff gezocht en dit werkt perfect bij mij :D
http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=142032

Laatst bewerkt:
aangezien dat warzone nu een open sorce game is mag ik dit wel zeggen denk ik :P

edit -- open source, maar niet gratis... -- KwarK

BTW. ik ken de forum regels maar het bedrijf is er mee gekapt en het is een open-source geworden dus ik denk niet dat tegen de forum regels is ;) als dat wel zo is, mijn excusses.

Laatst bewerkt door een moderator:
ow, het spel is overal gratis te verkrijgen op het internet, het was vrij gegeven onder het GPL :P nou ja maakt niet uit ook ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan