Worms 3d werkt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronny1971

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2001
Hoi,

Ik heb het spel worms 3d gekocht. Ik blij snel installeren maar werkt die niet. elke keer als ik hem opstart krijg ik een melding van windows XP "In Worms3D.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak." en dan wil die een berichtje zenden naar microsoft. Als je dan zegt niet verzenden word het spel weer afgeloten. Op me laptop werkt die wel alleen is de laptop te traag voor het spel dus loopt schokkerig helaas. Waarom werkt worms 3d niet op mijn pc.En AMD 1800+ met 512mb geheugen en 64mb videogeheugen.

Groetjes,

Ronny

ik ga er vanuit dat de software compatibel is met XP.
Misschien een probleem met Direct X download de nieuwste versie Direct x 9.0

Ja op laptop staat ook xp en op me pc heb ik al DirectX 9.0 geinstalleerd.

Dus de fout zit helaas toch ergens anders. Was het maar zo makkelijk op te lossen :-)

Ik weet niet als dat spel ‘compatibel’ is met XP. Dat ‘schokkerige’ gebeurd meestaal door een wat tragere videokaart. Volgens deskundigen: XP en directX 9 werken niet goed met sommige kaarten.
Heb je nooit dat ‘bericht’ laten verzenden naar Microsoft? Ik zou dat doen, zo vaak mogelijk.
Komen beide XP software’s van 1 CD ? Misschien is de XP op de PC beschadigd? Je zou XP van de CD gewoon er overheen kunnen zetten op de PC.
Bij de foutmelding maakt Windows meestaal een LOG file. Kun je de inhoud van deze hier even plaatsen?
Mocht ik meer info hebben dan meld ik deze direct.

Groetjes
Falco

Probleem is opgelost. Ik heb windows xp keer overheen geinstalleerd en toen werkte het. Heel erg bedankt.

Ronny

Zelfde probleem

Probleem is opgelost. Ik heb windows xp keer overheen geinstalleerd en toen werkte het. Heel erg bedankt.

Ronny

ik heb het zelfde probleem ik krijg ook niet verzenden fout
wat heeft geholpen dat je het weer kan spelen ??

Dit topic is wel érg oud en Ronny1971 is al een paar jaar niet meer actief geweest op dit forum, dus ik stel voor dat je even een eigen topic start. Deze gaat dicht
smile.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan