Een Binaries Free Newsserver..

Status
Niet open voor verdere reacties.

excelsior

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Ik zit hier dus thuis met een chello abbo .. heel zielig allemaal als je het over binaries hebt.. want chello is het slechtste wat je kan wensen ..

Nu ben ik al een tijdje bezig met nieuwsgroepen.. tot voor kort ging het aardig maar sinds een paar weken bakt chello er totaal niets meer van.. ik haal amper fatsoenlijk de headers binnen :confused: ..

Toen kwam ik op het idee om gratis newsservers te zoeken.. al die servers zijn nu down.. en ik weet niet meer hoe het verder zou moeten zonder downloaden :( ..

Dus wie weet er een (goede) gratis binaries server, zodat ik toch nog een prettige jaarwisseling tegemoet ga..;)

Ik ken ze niet ondanks dat ik er echt wel naar gezocht heb. Er worden regelmatig "gratis news-servers" gepromoot op de diverse fora en NG's, maar als je die probeert werken ze niet of zijn de interessante alt.binaries groepen niet aanwezig.

De meeste chellogebruikers die regelmatig binaries downloaden gebruiken naast de servers van chello ook nog een payserver.

Gelukkig is nova.planet.nl de laatste tijd top :thumb:

Ik heb de site een beetje doorgekeken.. (ik kon hem namelijk al) maar ik kon geen gratis servers vinden :rolleyes: .. alleen maar servers die bij een desbetreffende provider hoorde :confused:

Dus ik weet niet of je nog een spicifieke gratis (goede) server weet ?

Als je een echt goede newsserver wilt zul je in de buidel moeten tasten. Ben zelf nog nooit goede en gratis newsservers tegengekomen

Ja heb geen zin in een payserver er zijn soms echt wel goede free servers .. het nadeel is dat ze maar even bestaan :confused:

Geplaatst door excelsior
Ja heb geen zin in een payserver er zijn soms echt wel goede free servers .. het nadeel is dat ze maar even bestaan :confused:

en de kerstman en sinterklaas zijn allang weer weg ;)

get real een goeie newsserver zal never gratis worden, je mag hooguit ff een weekje testen bij ze dan kunnen hun kijken of ze het aankunnen daarna knallen ze alles dicht en mag je betalen.

enige optie is als je eigen provider slecht is een een payserver nemen.
er zijn inderdaad nog een aantal gratis newsservers maar die zijn zeer incompleet en bagger en bagger traag met een max download van 1 kb :D

Nou ik weet niet .. ik blijf toch stil hopen.. :p

Ik heb het dernet weer eens met mijn 'gewone' servers van chello geprobeerd maar dat is echt niet te doen.. bestanden komen niet boven de MB uit :(

Ik heb ook chello en het is echt bagger ..
Laatst had ik een erg goede gratis newsserver .. maar die ligt er al weer een tijdje af :(
Ik ben bang dat ik weer moet gaan downloaden met bijv kazaa of mIRC .. :confused:

Ik ben ook op zoek naar goede gratis newsservers ..

Geplaatst door Jappie-zland
Ik ben ook op zoek naar goede gratis newsservers ..

Nogmaals er zijn geen goede gratis newsservers

probeer anders eens een andere chello server soms wil het iets schelen.

news.chello.nl
news.brabant.chello.nl
news.arnhem.chello.nl
news1.chello.nl
news2.chello.nl
newsfeed.chello.nl
news1.upc.nl
news2.upc.nl
news3.upc.nl
news4.upc.nl
nlnews00.chello.com
news.rott.chello.nl
news.ams.chello.nl

Ja bedankt.. maar chello heeft naar het schijnt alle binaries afgesloten.. dus van chello hoef ik de komende tijd niets te verwachten..

nova.planet.nl rulez :D Toch maar ADSL nemen.

Ach ja .. had ik het maar voor het zeggen ;) .. maar dat heb ik niet.. en daar komt bij dat hier (dorp :p ) nog niet alles beschikbaar is .. We hebben het een beetje uitgezocht maar Wanadoo Basic schijnt ook heel goed te zijn..:)

Ja, maar hoe zijn de usenetservers van Wanadoo?

Nou die is goed.. reken daar maar op ;)

En toch dat payserver gedoe .. ik weet niet wat ik er mee aan moet.. Heb toch liever gratis-servers maar die zijn schaars :(

Nouja, alles is nog altijd beter dan @home, he ;)

Soms gaat het goed en soms sta ik ineens op 0kb en daar blijft ie dan op. Drukte? kan..... massa X-pats? Kan ook..... Maar algemeen blijft dat @home ook goed brak is.

Dat is algemeen bekend maar omdaarvoor een topic uit december omhoog te halen.....

ik ken die topic niet. :D
Wou gewoon even aangeven dat het nog altijd "slechter" kan gaan.

eigen ervaring dus. ;) :confused:

Vertel mij wat.... in het begin was het nog iets met de nieuwsserver (2001) maar dat ging snel achteruit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan