Opgelost Word 365

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

jafrako

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2007
Besturingssysteem
Win 365
Office versie
Office 365
Mijn Word en Outlook werkten plotseling vreemd of geheel niet. Uren gepuzzeld voor ik erachter kwam dat die AI gruwel het had overgenomen. Hoe kan dat zomaar.

Met zó'n vage vraag (is het überhaupt wel een vraag?) kunnen we natuurlijk niet zoveel. Ik zelf gebruik de Office 365 al een paar jaar, en heb nergens last van. Dus het kán wel :).

Sowieso moet je even uitleggen wát er aan de hand is, en of er een oorzaak zou kunnen zijn (update van hardware, software, besturingssysteem) die onlangs heeft plaatsgevonden. Anders kunnen we echt alleen maar gokken.

Het schijnt dat er één helper is met een glazen bol, dus die weet vermoedelijk het juiste antwoord al. Alhoewel: die schijnt zoek te zijn. Dus hij zoekt nu op zijn beurt weer iemand met een glazen bol die kan vertellen waar die ligt. :D.

Ja, die bol zocht ik al, maar hij is bij de stomerij aanwezig omdat hij vaak erg vaag is. 🔮
Alleen weet ik niet meer welke stomerij dit is, omdat ik het bonnetje kwijt ben.

Maar goed, ook zonder glazen bol komen we er wel. Maar vertel eventje duidelijk wat je precies bedoelt, wat je doet, wat er gebeurt en wat je verwacht. Je kan je vraag ook versterken met screenshots en dergelijke.

Trouwens, AI neemt (als alles goed gaat) niet zomaar dingen over. Dat gebeurt enkel in films.

Mijn excuses. Het antwoord heb ik zelf al gegeven bij de vraag: Uren gepuzzeld voor ik erachter kwam dat die AI gruwel het had overgenomen. Mijn aanvullende vraag was Hoe kan dat zomaar.
Ik was enorm pissig omdat kennelijk iemand (Microsoft?) ongevraagd mijn Word en Outlook hadden voorzien van AI.

Mijn excuses. Het antwoord heb ik zelf al gegeven bij de vraag: Uren gepuzzeld voor ik erachter kwam dat die AI gruwel het had overgenomen. Mijn aanvullende vraag was Hoe kan dat zomaar.
Ik was enorm pissig omdat kennelijk iemand (Microsoft?) ongevraagd mijn Word en Outlook hadden voorzien van AI.
Van AI naar 'Ai ai ai'!

Maar fijn dat het opgelost is.

Ik neem aan dat je de toevoeging van Co-Pilot bedoelt? Die je probleemloos kunt uitzetten overigens, en bij mijn weten (bij mij althans niet) de werking van Outlook noch Word vernaggelt.

Hier ook niks geks te zien. Ook niets gehoord vanuit onze gebruikers. Dus ben wel benieuwd wat er precies aan de hand was.

Terug
Bovenaan Onderaan