femke98
Meubilair
- Lid geworden
- 16 dec 2006
- Berichten
- 7.021
Heb altijd een email gekregen als iemand wat bestelde via mijn webshop. Nu al een tijdje niet, de instellingen staan zoals altijd normaal en ik heb er verder niets aan veranderd.
De instellingen in Woocommerce in WordPress bij Nieuwe bestellingen bevat 2 goede e-mailadressen en toch komen ze niet (meer) aan. Heb een test email gedaan, maar helaas. Ook naar mijn prive e-mail komen ze niet aan, laat staan bij mijn gmail adres.
Het gaat om deze, zie screenshot.
Wie weet hoe dit kan? Moet ik tegenwoordig iets anders instellen? Het heeft namelijk altijd gewerkt.
Update, ik zie nu dat de mail in de spam map komt, omdat ik een test email heb gedaan.
Maar het gekke is dat gisteren een nieuwe bestelling is geweest, ik daar geen mail van heb gekregen, ook niet in de spam.
Er staat bovendien voor de mail [DKIM] en/og [SPAM].
DKIM voegt een unieke digitale handtekening toe aan de e-mails die je verstuurt. Deze handtekening bevestigt dat de e-mails echt van jouw domein afkomstig zijn.
Spam betekent dat de mail als spam gezien wordt.
Hoe voorkom ik deze meldingen en hoe laat ik de email weer gewoon in de juiste map komen?
Ik gebruik Thunderbird en Linux Mint.
De instellingen in Woocommerce in WordPress bij Nieuwe bestellingen bevat 2 goede e-mailadressen en toch komen ze niet (meer) aan. Heb een test email gedaan, maar helaas. Ook naar mijn prive e-mail komen ze niet aan, laat staan bij mijn gmail adres.
Het gaat om deze, zie screenshot.
Wie weet hoe dit kan? Moet ik tegenwoordig iets anders instellen? Het heeft namelijk altijd gewerkt.
Update, ik zie nu dat de mail in de spam map komt, omdat ik een test email heb gedaan.
Maar het gekke is dat gisteren een nieuwe bestelling is geweest, ik daar geen mail van heb gekregen, ook niet in de spam.
Er staat bovendien voor de mail [DKIM] en/og [SPAM].
DKIM voegt een unieke digitale handtekening toe aan de e-mails die je verstuurt. Deze handtekening bevestigt dat de e-mails echt van jouw domein afkomstig zijn.
Spam betekent dat de mail als spam gezien wordt.
Hoe voorkom ik deze meldingen en hoe laat ik de email weer gewoon in de juiste map komen?
Ik gebruik Thunderbird en Linux Mint.
Bijlagen
Laatst bewerkt: