• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

punt in numlock gedeelte

Status
Niet open voor verdere reacties.

okijoki

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2001
Berichten
761
Mijn punt in numlock gedeelte staat nu ingesteld als komma. Waar zet je dat terug naar een punt??
Bij voorbaat dank...

Oki
 
Check je toetsenbordindeling, en sinds wanneer is dit?
 
Dit moet je aanpassen in Windows, dus meldt je OS eens ...
 
auto-correctie

Hoi,

Wat je ook kan doen als "noodoplossing" is dit in Excel via auto-correctie te laten aanpassen dus dat als je telkens een komma intoetst dit veranderd in een punt.

Niet echt volgens de regel maar het werkt wel :)

Groeten,
 
Deze instelling heeft te maken met de 'getal's instellingen om deze te wijzigen moet je naar Start, instellingen, Config.scherm, Landinstellingen gaan.
Klik op het tabje van Getal, verander het 'Decimaalsymbool' in . ,gebruik hiervoor de . (punt) van het qwety deel van je toetsenbord.
Klik vervolgens nog op Toepassen en dan op OK.

N.b. Excel zal dan echter de , niet meer herkennen als het decimaal scheidings teken, je zult hiermee bijna zeker problemen gaan krijgen als ook andere mensen met jou excesheets moeten werken.

De ./Del toetst van het nummerieke deel is zo ingesteld dat deze het decimaalsymbool print, in Nederland is dit de comma... je zou dus eigenlijk een andere toets moeten hebben :D
 
Laatst bewerkt:
extra
opties
tab : internationaal
vink : scheidingsteken van systeem gebruiken uitvinken
en van een , een . maken(en andersom)

anders in je windows settings aanpassen.

succes
 
Geplaatst door speedbird220
extra
opties
tab : internationaal
vink : scheidingsteken van systeem gebruiken uitvinken
en van een , een . maken(en andersom)

anders in je windows settings aanpassen.

succes

Dit geldt dan alleen voor Office2002/Excel2002 denk ik.
Want bij Excel2000 heb ik geen tab Internationaal onder de knop Extra > Opties.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan