Steeds vastlopen van Partition Magic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mami

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2003
Berichten
8
hoi,

Ik heb twee harde schijven van ieders 40 GB.
Eerst waren ze verdeeld in C en D.

Gisteren heb ik met Partition Magic 8.02 op de C-schijf een G-partitie aangemaakt. Tot zover ging alles goed.
Maar ik was nog niet helemaal tevreden.

Dus ik heb weer een aantal veranderingen aangebracht, waaronder dat ik de D-schijf op wilde delen in meerdere partities. Tijdens het draaien van die veranderingen is de computer helemaal vastgelopen.

Nu ben ik de hele D-schijf kwijt, met een heleboel data daarop. Steeds wanneer ik PM wil opstarten, loopt ie bij mij vast. Ook als ik alles de-installeer en weer opnieuw erop zet.

Via deze helpdesk heb ik wel mijn data teruggekregen en op de G-schijf gezet, maar hoe krijg ik de D-schijf weer terug, zonder dat ik van PM gebruik hoef te maken of dat PM niet meer crasht?

Groeten Mariska
 
geeft partition magic nog een foutmeldings nummer oid ??
 
Nee, wanneer ik via start/programma's PM opstart, dan kan ik de cursor al niet meer bewegen.
Ook ctr-alt-del helpt niet, alleen maar de resetknop van de computer.
En dit overkomt mij keer op keer.
 
waarschijnlijk zal PM iets in het register hebben achter gelaten waardoor hij na een herinstall ook niet goed draait.
heb even geen oplossing voor je je zult even moeten wachten op andere reacties.
 
Welk O.S. heb je?
Als je 2000 hebt of Xp,kan je gewoon een nieuwe partitie maken (D) onder Windows.
 
Dank je wel Ron voor het meedenken.

Leo, ik werk onder XP.
Maar hoe moet ik dan onder Windows een nieuwe partitie aanmaken?
Ik ben technisch een leek op computergebied (begin nu wel steeds meer te leren).
 
Ga naar computermanagement,hier kun je partities aanmaken/wissen/defragmenteren etc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan