Foto,s invoegen in frontpage 2000

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dirk.K

Gebruiker
Lid geworden
15 feb 2001
Berichten
243
Hallo.Ik heb een website gemaakt in frontpage 2000.
Nu was ik eens nieuwsgierig of er iemand is die weet of er een programmaatje bestaat voor het invoegen van fotoos in FP.
Dus niet dmv invoegen en dan figuur uit bestand,nee dus dat je bv een vel vol met fotoos heb staan en je die op in FP plaatst.Of iets wat lijkt op een negatief met fotoos erin,deze heb ik nl wel eens ergens gezien.
Bestaan deze? of nog tips voor fotoos, zoja dan hoor ik dat graag.
Alvast bedankt Dirk
 
Geef eens een voorbeeld waar je dat gezien hebt (een site indien mogelijk)
 
Weet niet excact die site meer.Dat leek op een soort uitgerold fotorolletje met daarin dan weer de foto,s ingevoegd.In frontpage 2002 heb je ook zoiets dat heet een fotocollage maken maar dat kan in FP 2000 weer niet.Wat ik heb gedaan is foto,s ingevoegd in FP 2000 uit bestand,en dan naast en onder elkaar maar heel vaak verspringt of de foto of de tekst daar wordt je niet helemaal goed van dus ik dacht misschien is er een progje voor.
 
verplaatst van overige software:)
 
Wat je kunt doen, Dirk, is die foto's allemaal in een frame plaatsen (bv 5x5, dan heb je ruimte voor 25 foto's). Positioneer ze allemaal strak, bv boven rechts en stel de dikte van de frameranden in op 0. Je foto's blijven dan keurig op hun plaats.
Btw, ik vind zogauw niets over de mogelijkheid van colages in fp 2000.
Succes
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan