foutenlogboek

Status
Niet open voor verdere reacties.

jannemanneke

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2003
Berichten
106
In mijn foutenlogboek staan heel veel meldingen met een geel uitroepteken ervoor. 2 ervan zie ik vrijwel altijd terug. Heeft iemand enig idee wat ze betekenen en wat ik er eventueel aan kan doen??

Ze hebben het steeds over COM+ gebeurtenissen:

(het com+ gebeurtenissysteem is er niet in geslaagd een exemplaar van de abonnee partition: 'Allemaal codes'! new:'allemaal codes weer' te maken Co Get Object retourneert HRESULT 80070422

Het gebeurtenissensysteem van COM+ heeft geprobeerd de gebeurtenis EventObjectChange:: Changed subsription te activeren, maar ontvangt een ongeldige resultaatcode HRESULT is 80070422
 
Bedankt voor je reactie! Ik ben erachter gekomen dat die foutmeldingen te maken met svchost. Services die telkens worden opgestart wanneer windows opstart.
Ik heb ook die link van jou gedownload alleen had ik een programmaatje nodig (.net Framework) die ik kon vinden op: www.skrubbeltrang.com Alleen is deze pagina niet beschikbaar!!!
Heb je nog andere suggesties??

p.s ik heb een tijd terug een aantal 'onnodige' services uitgezet en er uit gehaald. Kan het zijn dat ik toch een aantal belangrijke services heb verwijdert?? Hoe krijg ik die dan terug?
 
Ok dan

Ga naar de windowsupdate site en laat je PC scannen voor updates.
Klik dan links op aanbevolen Updates.
Daar staat .NET Framework = 23.1 MB.
Doe deze installeren.
Dit is namelijk geen kritieke update.
voor de services terug te krijgen blijft maar een oplossing:
of een nieuwe setup of een implaced setup
( de bestaande windowsfolder vervangen door een nieuwe )

ik hoor van je?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan