Lay-out msn.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.

rve123

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 feb 2005
Berichten
3.670
Ik heb een probleempje met de lay-out van msn.nl

Deze is een beetje uit zijn fatsoen (zie screenshot).

attachment.php


Ik maak gebruik van Windows XP en ik heb het probleem in Firefox en in Internet Explorer.

Hoe krijg ik de lay-out weer goed te zien?

Alvast bedankt:)
 

Bijlagen

  • afbeelding014.png
    afbeelding014.png
    57,7 KB · Weergaven: 168
Probeer eens verschillende plugin's te installeren

JVM, Macromedia Flash oid.
 
Geplaatst door killermenace
Probeer eens verschillende plugin's te installeren

JVM, Macromedia Flash oid.
Die twee heb ik.

Ik zou ook een melding moeten krijgen wanneer ik een plug-in mis.

Het is trouwens alleen de hoofdpagina waar ik problemen mee heb. De onderliggende gedeeltes zie ik goed (zoals messenger.msn.nl).
 
Windows is volledig up-to-date.

Ik heb het probleem al langer en een reboot is niet de oplossing:(
 
Ik ben toch nog een aantal andere problemen tegengekomen. Wanneer ik in mijn pstvak zit kan ik maar met moeite mail versturen en soms zelfs niet. Dit is ook zo met de bijlage. Ik klik op verzenden of op bijlage downloaden en er gebeurt gewoon niks:confused:
 
Dat met die 'verwrongen' layout heb ik ook wel 'ns een enkele keer. Eén of twee keer op F5 drukken en 't is opgelost. Wat de oorzaak is? Drukte bij MSN?:)
 
Was het maar zo makkelijk:(

Het is de hele dag zo en het is al langer het geval. En zo druk zal het niet zijn op bijvoorbeeld donderdagavond 1 uur:confused:
 
Tja....zou inderdaad wel heel makkelijk zijn. Mijn eerste reactie zou zijn dat het toch iets uit je cache is wat dwars ligt. Gebruik je ook cleaners zoals CCleaner en/of IE Privacy Keeper? Die laatste haalt er toch nog aardig wat 'rompslomp' uit.:)
 
Kan het misschien met de prefetch te maken hebben? Tja....denk gewoon ff hardop mee hoor!
 
Yep! Staat daar een hoop in? Wis die 'ns. Niet de map zelf, maar de inhoud.
 
*.tmp-files al 'ns handmatig verwijderd? Ik draai ook regelmatig CCleaner en IE Privacy Keeper, maar desondanks ben ik altijd weer verbaasd over het aantal tmp-bestandjes.:)
 
Ja, want dat is mij ook wel is opgevallen:confused:

Zou het misschien aan de beveiliging kunnen liggen?
- Bitdefender
- Sygate Pro
- Spywareblaster
- MS Antispy (niet realtime)
- Ad-Aware
- Spybot S&D
- Spywaredocter (niet realtime en wordt ook nooit gebruikt).
 
Jouw beveiligingsniveau is eigenlijk vergelijkbaar met de mijne, behalve dan Bitdefender en Sygate Pro, ik gebruik dus de 'gewone' Sygate. Maar wie weet, schakel je virusscan en je firewall 'ns uit en zie wat er gebeurt. Is wel ff een klein risici om zonder firewall te draaien, maar is natuurlijk heel kort om de msn-site te zien.:)
 
:D:D

Allow all bij Sygate was genoeg:)

Sygate is dus het probleem:confused:
Maar wat van Sygate
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan