Productcode is al in gebruik

Status
Niet open voor verdere reacties.

hitradiofm

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2006
Berichten
96
Als ik een nieuwe hardware in de pc plaats dan moet ik opnieuw activeren maar geld dat ook voor een usb stick en een printer of een extern harddisk?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een probleem met Windows Vista ik heb een legale windows Vista ik maar als ik hem activeer dan wordt die met sucses geactiveerd maar als ik iets aan de hardware veranderd moet ik hem weer opnieuw activeren maar dat lukt niet dan zegt hij productcode is al in gebruik wat moet ik nu doen?

OEM-versies en hardwareveranderingen zijn altijd een issue. Het is de manier van beveiligen van windows. OEM hoort bij hardware dat wordt geregistreerd. Te grote hardwareveranderingen maken activatie via internet onmogelijk en daarvoor zal je telefonisch contact op moeten nemen met microsoft.

Welke hardware heb je overigens aangepast?
 
OEM-versies en hardwareveranderingen zijn altijd een issue. Het is de manier van beveiligen van windows. OEM hoort bij hardware dat wordt geregistreerd. Te grote hardwareveranderingen maken activatie via internet onmogelijk en daarvoor zal je telefonisch contact op moeten nemen met microsoft.

Welke hardware heb je overigens aangepast?

Ik heb niks aangepast ik wel alles geinstalleerd
 
de zin:
"als ik iets aan de hardware veranderd moet ik hem weer opnieuw activeren"

en de zin:

"Ik heb niks aangepast ik wel alles geinstalleerd"

klink een beetje erg onlogies.. heb je nou wel of niet wat aan de hardware veranderd?
 
Hoi !

Gewoon even bellen met Microsoft. Ze stellen je dan een paar vragen en geven je en code om te aktiveren.

Greetz,

Harry.
 
Alle niet terzake doende antwoorden maar even geschoond......:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan