Pocket PC Mio 168

Status
Niet open voor verdere reacties.

giljom

Gebruiker
Lid geworden
23 dec 2002
Berichten
806
ik neem vandaag mijn pocket en ik krijg het scherm " Aligd screen " dan druk ik vijfmaal op dat kruisje,dan krijg ik het volgende scherm , Stylus , dan druk ik next,dan krijg ik het pop up menu, waar staat, tap and hold, en de tap Cut, als ik overal op druk ik kom gewoon niet verder, wat staat mij te doen graag uw hulp
 
probeer opnieuw

ik neem vandaag mijn pocket en ik krijg het scherm " Aligd screen " dan druk ik vijfmaal op dat kruisje,dan krijg ik het volgende scherm , Stylus , dan druk ik next,dan krijg ik het pop up menu, waar staat, tap and hold, en de tap Cut, als ik overal op druk ik kom gewoon niet verder, wat staat mij te doen graag uw hulp

reset hem nog eens en probeer dan dat align screen nog eens , dan gewoon een tapje geven en word ge-saved (duurt soms even) daarna werk hij normaal.
 
Laatst bewerkt:
ik heb dat gedaan maar er gebeurd verder niets, waar moet ik juist een tapje op geven op " Cut " of , " tap and hold " ik zit in het pop menu maar ik kom niet verder , heel graag uw hulp
 
Mio of Windows pop-up?

ik heb dat gedaan maar er gebeurd verder niets, waar moet ik juist een tapje op geven op " Cut " of , " tap and hold " ik zit in het pop menu maar ik kom niet verder , heel graag uw hulp

even ter verduidelijking , is uw mio nog steeds ge-lockt en dus in de Mio omgeving of al in windows omgeving ?
 
Heel erg bedankt , het is gelukt, hij werkt terug , nogmaals bedankt
 
Welkom pocketpc,

Zoals je zie reageer je in een topic dat stamt uit 2008. Volgens onze regels is het niet toegestaan topics omhoog te halen ouder dan 3 maanden. Daarom gaat er een slotje op aangezien dit topic van 2008 is.
Natuurlijk kun je een nieuwe vraag stellen met je probleem.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan