Mspaint afbeelding grootte

Status
Niet open voor verdere reacties.

sanderm2000

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2008
Berichten
9
Beste mensen,

Als ik een printscreen doe en deze vervolgens plak in paint en een klein deel selecteer om af te drukken, dan word die afbeelding op 2 pagina's afgedrukt. Dan wordt deze afbeelding door het midden gesplitst wat dus inhoudt dat ik de blaadjes naast elkaar moet houden om de gehele afbeelding te bekijken.

Heeft iemand een idee hoe ik een standaard grootte in kan stellen zodat dit niet weer gebeurt?

Alvast bedankt.
 
Hoe dat in Paint werkt weet ik niet maar ik raad je aan om een programma zoals Gadwin Printscreen 4.3 te nemen om je screenshots mee te maken. 1 klik en je bent klaar en hij slaat het gelijk op waar je maar wil en van welk gedeelte je maar wil. Geen gedoe meer met plakken en dergelijke.
 
trek een kader rond die tekening of wat het ook is en dan kopieren => word openen => plakken => en printen. dat doe ik altijd.

mvg

cedric
 
Je moet voordat je afdrukvoorbeeld inklikt even naar pagina instelling gaan.
Bestand ---> pagina-instelling --> marges
Paint zet constant de marges op 19,1 milimeter (links, rechts, boven èn onder), waardoor je plaatjes steeds opschuiven naar rechts en naar beneden, en zet dat weer terug bij elk nieuw bestand dat je aanmaakt.
Dit moet je dus steeds weer opnieuw op 0 zetten bij elk bestand waar je een afdrukvoorbeeld van wilt bekijken.

Heel irritant en ik ben er dus nog steeds niet uit hoe ik de marges vast op 0,0 kan krijgen.
Paint laat zich volgens mij niet instellen.......

Als iemand mij dàt kan uitleggen ben ik heel blij.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan