Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij heeft dus voorheen wel goed gewerkt? Je hebt toevallig niet van besturingssysteem gewisseld (van XP naar Vista of zo)? Kijk eens in het apparaatbeheer (rechtsklik op deze computer - hardware - apparaatbeheer) of je de 'draadloze netwerkadapter' ziet staan en of daar gele vraagtekens of rode kruizen doorheen staan.
Het lijkt er inderdaad op dat de kaart is overleden, want als je pc m niet eens meer detecteert.
Dat lijkt mij juist niet.....het apparaatbeheer zegt dat het stuurprogramma ontbreekt (volgens de reactie van Aliza), dus de kaart wordt nog wel degelijk gezien. Misschien dat een 'schoonmaakactie' de driver heeft doen verdwijnen.
Wellicht dat het opnieuw installeren van de driver wil helpen.
Het lijkt er inderdaad op dat de kaart is overleden, want als je pc m niet eens meer detecteert... Óf hij zit niet meer goed op z'n plaats gedrukt op het moederbord. Je zou m eens open kunnen (laten) maken om te kijken of alles nog goed zit.
Hoe oud is je laptop? Ik heb ook wel eens meegemaakt dat de WLAN adapter van mijn laptop er na 3 jaar mee stopte.
Je hebt gelijk, ik las dat de adapter ontbreekt, maar het is het stuurprogramma. Vergeet mijn vorige post!![]()
Dat lijkt mij juist niet.....het apparaatbeheer zegt dat het stuurprogramma ontbreekt (volgens de reactie van Aliza), dus de kaart wordt nog wel degelijk gezien. Misschien dat een 'schoonmaakactie' de driver heeft doen verdwijnen.
Wellicht dat het opnieuw installeren van de driver wil helpen.
Mea culpa!
Dus, zoals Maestro al aangaf, probeer de driver opnieuw te installeren. Heb je een cd bij je laptop gekregen met drivers erop?
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.