niet meer kunnen internetten na installatie beveilegingsupdates

Status
Niet open voor verdere reacties.

vandiest

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2004
Berichten
5
na installatie van beveiligingsupdates kb954459,kb955069 en kb957097 voor vista is het niet meer mogelijk te internetten. Heb contact gezocht met Ziggo
mijn internetaanbieder, deze waren op de hoogte van dit probleem, maar konden mij geen oplossing geven, ik moest het maar met microsoft uitzoeken. Kan echter niets vinden om dit probleem op te lossen, wie kan mij helpen
 
Laatst bewerkt:
Hoi,

Voorlopig maar terugdraaien en de hernieuwde melding van deze updates uitschakelen denk ik.
Vrees dat je lang kan wachten met 'internetten' als je het af laat hangen van een oplossing van Microsoft ..........
 
Vrees dat je lang kan wachten met 'internetten' als je het af laat hangen van een oplossing van Microsoft ..........
Nee hoor, Microsoft helpt iedereen snel en ook nog eens kosteloos die problemen ondervindt met een update.

na installatie van beveiligingsupdates kb954459,kb955069 en kb957097 voor vista is het niet meer mogelijk te internetten. Heb contact gezocht met Ziggo
mijn internetaanbieder, deze waren op de hoogte van dit probleem, maar konden mij geen oplossing geven, ik moest het maar met microsoft uitzoeken. Kan echter niets vinden om dit probleem op te lossen, wie kan mij helpen
Hallo vandiest, voor kosteloze ondersteuning voor problemen met update van Microsoft middels de mail klik hier.

Let wel: de snelle en gratis ondersteuning geldt dus alleen voor problemen die je ondervindt ná of bij een Microsoft update probleem, waarbij de update van Microsoft verantwoordelijk is voor de problemen.

Laat svp horen hoe het afloopt bij Microsoft, ik ben heel nieuwsgierig of zij het snel voor je kunnen oplossen of dat de oorzaak toch elders gezocht moet worden.
 
Laatst bewerkt:
ik ben heel nieuwsgierig of zij het snel voor je kunnen oplossen of dat de oorzaak toch elders gezocht moet worden.

er was nog iemand dat beweert dat het probleem is ontstaan is door windows updates dus ik veronderstel dat het toch een foutje is van microsoft hoor
 
een voor een installeren

contact gehad met helpdesk microsoft: advies updates een voor een installeren en modem internetprovider resetten
heb ik gedaan en alles doet het weer

mvgr. Johan van Diest
 
Laatst bewerkt:
Micrcosoft is best wel snel, toch............?

soms wel ja, maar voor dingen zoals "explorer.exe werkt niet meer" zoals ik een jaar geleden heb meegemaakt zie ik nu nog altijd mensen met dit probleem :evil:
 
Klopt mogelijk, maar da's ook geen update kwestie en voor niet update kwesties moet je bij de fabrikant van de machine zijn en niet bij Microsoft, tenzij je een retailversie hebt. Ik denk echterc dat 99% van de users een OEM heeft en dan zit je voor support voor niet update kwesties vast aan je pc leverancier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan