[Win98] Registratie uitgeschakeld... toch registreren

Status
Niet open voor verdere reacties.

famlam

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2008
Berichten
416
In Windows 98 werkt de 'Wizard Registratie' niet (meer). Hij zegt dan dat ik het nogmaals moet proberen omdat de server te druk is. Volgens mij komt het echter omdat W98 niet meer ondersteund wordt door Windows... Weet iemand hoe ik in het register (ik denk tenminste daarin) kan aangeven dat ik wel geregistreerd heb?

***De wizard registratie is NIET hetzelfde als het invoeren van de 'serial-code'!. De wizard registratie vraagt je naar je naam, bedrijf, aankoopplaats en hardwaregegevens. De serialkey heb je op dat moment allang ingevoerd! Als je wilt weten wat die wizard precies inhoud: zie de bijlage***

De reden dat ik deze wizard wil laten denken dat ik al geregistreerd ben is dat ik vanaf dat moment de kans heb om via W.Update ook naar stuurprogramma's te zoeken...

(stom dat windows die registratie uit heeft geschakeld...)


EDIT:

Opgelost: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion RegDone="1"
 

Bijlagen

  • WizardRegistratie.zip
    78,7 KB · Weergaven: 22
Laatst bewerkt:
Ik heb er nooit voor Win98 gezetten, alleen voor Win98SE. Je kan proberen, of je nog IE6 voor Win98 kan downloaden (voor Win98SE kan dat nog steeds). Erna kan je proberen met Windows update te updaten.

Deze procedure werkt nog steeds bij Win98SE, maar met Win98 weet ik het niet. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan