Counterstrike Source Graphic vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arnoud242

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2008
Berichten
15
hoihoi!

Ik heb al sinds ik counterstrike source heb een probleem..
Als ik in de verte sta, dan word het beeld voor mij een beetje vaag/wazig. Niet dat dat aan me computer ligt dat ie het niet meer aankan, maar het ligt echt aan counterstrike zelf, want het lijkt gewoon alsof het zo hoort

Wat bedoel ik nou
Nou voorbeeld, ik sta op A platform in Dust 2, en kijk richting Pit, als ik daar een enemy zie dan zie ik alleen de vorm van het poppetje, maar niet de kleuren ervan, alsof er een grote zandstorm tussen zit.

Of ik sta Dust-2 B en kijk in Tunnel, als iemand voorbij loopt is het moeilijk te zien of het nou T of CT is, omdat er soort van zandstorm tussen zweeft, en ik die het poppetje als het waren in de kleur geel/bruin wazig, maar de vorm nog wel gewoon goed.

Nu dacht ik heel lang, dat hoort gewoon bij het spel.
Maar al me vrienden die ook Css spelen hebben daar geen last van.
Ik heb van alles geprobeerd via Css optie's qua video instellingen, maar kom er maar niet achter.

Weet iemand wat ik bedoel en wat ik er tegen kan doen?

Groeten,
Arnoud
 
ik ken counterstrike niet zo goed qua instellingen maar is er misschien iets van motion blur, hdr (lighting) of depth of field te vinden? dat veroorzaakt meestal een realistische waas voor lange afstanden. als de kleuren niet goed staan moet je naar color settings kijken vaak onder advanced te vinden bij video opties (bij de meeste games iig)

weet je zeker dat je videokaart drivers en directx up to date zijn?
 
ik heb alles op low gezet en ik heb daar nog geen last van (maar heb jij geen xfire ofzo want anders kan je een filmpje maken of een screenshot)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan