Internet valt steeds weg?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Terrarabo

Inventaris
Lid geworden
5 okt 2001
Berichten
25.325
Luitjes,

Het volgende probleem bij een vriendin van mij.
Zij heeft een Motorola modem en had een sweex router ( draadloos).....
De router ging stuk en is ertussen uit gehaald en het modem gelijk aangesloten op de laptop.
Toen het probleem.....geen verbinding !!
Ik heb een ipconfig gedaan en zag dat er verwezen werd naar het IP van de Sweex router en verder bleek dat het automatisch toewijzen van IP adressen en DNS server adressen uitgevinkt stond. Ik heb dit aangepast zodat er weer automatisch toegewezen werd en voila ik had weer internet. Maar nu komt het ! Telkens valt de verbinding weg ondanks dat het IP nu goed staat en alles automatisch toegewezen wordt. Als ik op de lan verbinding klik en voor herstellen kies heb ik weer verbinding maar die valt na verloop van tijd ook weer uit !!
Wat zie ik over het hoofd of wat gaat er wellicht nu nog mis?
Graag jullie visie hier op.

Ik hoor graag,

Raymond
 
Laatst bewerkt:
Hmm, probeer eens de drivers van je Wlan kaart opnieuw te installeren en gelijk de nieuwste versie er op te zetten. Ik weet niet of het de oplossing kan bieden, maar het probleem is herkenbaar en lag uiteindelijk aan mijn drivers (bèta's....).
 
Ja, kan ik nog eens doen.
Ik wacht even af of ik nog een belletje krijg hoe het nu gaat.
Andere opties zijn welkom.
Hou je op de hoogte.
 
Een vraag die me meteen bekroop toen ik dit las: wat deed die router verkeerd, dat hij nu langs de straat staat... zat het probleem niet altijd al in het modem? Zeker met die "surfboards" van Motorola waren er vaak problemen...
 
Router heeft het gewoon begeven zo ver ik weet.
Ik zal eens vragen wat er mee was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan