Internet Drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brambotje

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2009
Berichten
5
Hallo,

Ik heb op mijn computer Windows XP Professional SP3 gezet maar nu heb ik nog een probleem met de internet drivers.

Hoe kom ik aan de drivers om toch te kunnen internetten?
Ik weet niet wat voor een soort netwerk kaart er in zit, wel weet ik infomatie over de computer, misschien dat jullie dan weten welke kaart er inzit.

Fabriekant: Packard Bell BV
Product: ISTANT 2400 AIO

Als jullie nog meer willen weten hoor ik het graag.
Als er nog meer dan alleen drivers moeten worden geinstalleerd dan hoor ik dat ook graag.

Met Vriendelijke Groet,
Brambotje
 
Er is alleen een netwerk driver voor windows vista! Ik ben bang dat er geen netwerk driver is voor xp!

Een optie is om zelf een andere netwerk kaart te plaatsen en die te gebruiken. Kost een 10tje ofzo . Of toch terug naar vista. Je zou de driver kunnen proberen die op de marvell site staat maar ben bang dat deze niet lukt!
 
Oke ik ga even kijken wat werkt morgen, maar moet je ook de Chipset Drivers downloaden en installeeren?

Er heeft eerder windows xp opgestaan en toen zat er ook gewoon internet op.
Maar dat heeft de computer zaak gedaan hier in het dorp.
En om elke keer 50 euro te betalen voor in herinstalatie enzo, kan ik het zelf ook wel.
Alleen moet ik de juiste drivers hebben voor de xp versie.
 
Laatst bewerkt:
Oke, dit heeft allemaal niet gewerkt.
Of ik doe iets verkeerts, maar kan iemand mij even uitleggen hoe je het precies moet installeeren?

Wel ben ik wijzer geworden over de netwerk kaar en de computer zelf.
Via het progamma Wizzard 2009, en misschien helpt dit jullie verder op weg om mee te zoeken.

Chipset: nVidia 6100v
Netwerkkaart: MV88SE614x PCIe to SATA2 controller Yukon 88E8039 PCIe Fast Ethernet Controller
Moederbord: PACKARD BELL BV MCP61
Besturings systeem: Microsoft Windows XP Professional 5.01.2600 Service Pack 3

Als er echt niks voor te vinden valt wat bij windows xp p sp3 past dan heb ik volgensmij nog een andere netwerk kaart.
Die zit nog in de ouder computer, ook geen drivers bij, maar die kunnen we zoeken als het met deze echt niet wil.
Maar het moet wel willen want er heeft eerder een xp versie op gezeten en die werkte ook met netwerk.

Anders word het packard bell opbellen of hier bij de computer zaak vragen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan