Battlefield Heroes PB

Status
Niet open voor verdere reacties.

Stev3n

Gebruiker
Lid geworden
30 mei 2011
Berichten
31
Ik speel Battlefield Heroes en als ik net aan het spelen ben word ik gekicked door PunkBuster (22).
Ik heb al een Punkbuster update gedaan maar dat werkte niet.
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen.
PLZ help.:D
 
Heey,

Probeer het eens met dit programma. Deze updater van Punkbuster werkt echt heel erg goed bij mij!

mr32 :cool:
 
Ja die heb ik juist gedaan en die werkt niet.
Moet ik misschien opnieuw opstarten?
 
Je zou hem handmatig kunnen updaten. Meer info hierover plus de bestanden staan als het goed is op de site van punkbuster...
 
Ja wat moet ik dan downloaden ik ga naar de site->downloads->battlefieldheroes en dan krijg ik een site met dingen waar ik niks nee kan /:
 
Hier is de pagina van Battlefield heroes, Hier staan de bestanden die je nodig hebt plus de nodige uitleg.
 
Ja daar was ik ook maar dat werkt echt niet
:confused::confused:
943177773d1246732177-punkbuster-kick-22-probleem001.jpg
 
Ook al niet? vreemd...

Misschien werkt het als je Battlefield heroes + punkbuster helemaal verwijderd van je pc en het opnieuw installeert?
 
Ik weet niet of het er mee te maken heeft maar als ik gekicked word dan staat er dat het kleurenschema van windows 7 is veranderd
 
Nee, dat is gewoon een soort van optimalisatie van Windows 7 om het spel wat meer ruimte voor berekeningen etc. te geven.
 
Ja, het was gewoon de videokwaliteit die te hoog stond
(al snap ik dan niet dat het aangeeft dat ik gekickt ben door punkbuster) :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan