• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

fout 1004 vba methode Range van object_worksheet is mislukt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Boebes

Gebruiker
Lid geworden
18 dec 2011
Berichten
11
Ik denk dat de regel te langs is, ik kan tot H36 plaatsen en daarna krijg ik telkens de fout melding.
Bv. ("H4,L4,H5,L5... TOT L36")) en wil ik verder naar 37 en meer krijg ik telkens de foutmeldin fout 1004 vba methode Range van object_worksheet is mislukt.
Groetjes Boebes.
 
Plaats eens een voorbeeld bestand, met uitleg wat je wilt.



Niels
 
Maximaal 255 tekens op deze manier, maar je kunt gebruik maken van union voor meer.

Volgens mij ben je echter iets op een heel onhandige manier aan het oplossen, waar andere standaardoplossingen ook voldoen.

In dit geval werkt: RANGE("H4:L99") namelijk ook prima om ineens h4 t/m l99 te selecteren
 
Heerlijk eenvoudig deze oplossing!!!!!
Hartelijk bedankt hiervoor, ik hoop dat ik ooit ook zo inteligent ben om anderen te helpen, nogmaals bedankt
 
Nu nog even opzoeken hoe ik deze vraag uit kan zetten want hij is opgelost, nogmaals bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan