Is PNY SSD betrouwbaar

Lowa

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2009
Is PNY SSD een betrouwbare harddisk. Een 3,5 analoge harddisk van mij geeft een waarschuwing. Nu wil ik alles kopiëren. Wat is handig weer naar een hdd of nu een ssd?

Intern of extern? Specificatie PNY? Wat is lees over PNY is niet zo best.
Samsung, SanDisk, Crucial e.d. komen er beter af.

PNY = Niet echt populair, slechte reputatie qua productie. Maar ze zijn goed genoeg.

Intel = Niet de snelste, maar absoluut de meest betrouwbare, meestal ook de duurste.

Corsair = De snelste van de lijst, zeer betrouwbaar, redelijk duur. Iets betaalbaarder dan Intel.Samsung = Niet zo'n grote speler op de SSD-markt als

Corsair of Intel. Maar de snelheden zijn goed, de capaciteit is behoorlijk en de kwaliteit ook.ANDERE KEUZES OM TE OVERWEGEN

Kingston = Waarschijnlijk de meest betrouwbare, vergelijkbaar met de betrouwbaarheid van Intel. Goede snelheden, goede prijzen. Maar hun beste serie is de HyperX-serie.

SanDisk = Goede prijzen, goede snelheden. Waarschijnlijk de beste prijs-kwaliteitverhouding.

Laatst bewerkt:
Dank u. Het gaat om een interne harddisk die ik ook op een docking station kan zetten. De meeste hdd wat ik nu heb zijn Western Digital en Seagate waarvan WD soms niet bereikbaar zijn.
Bericht automatisch samengevoegd:

Het gaat om deze ssd
1000138616.webp

Laatst bewerkt:
Je moet zelf beslissen. Kijk eens naar deze > Crucial BX500 1TB. Ik heb zelf drie interne crucials (ouder type) en bevalt mij wel goed.
Mogelijk kunnen anderen nog meer adviezen geven.

Terug
Bovenaan Onderaan