Backup oplossing?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hinterglemm

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2007
Berichten
65
Geachte forumleden,

Ik zoek een (gratis) backupoplossing.
Het gaat om het volgende:

Ik wil tussen 2 locaties een backup laten maken van een groot aantal bestanden.
Dus bestanden van locatie 1 naar locatie 2 en bestanden van locatie 2 naar locatie 1.
En dan graag alleen de gewijzigde bestanden, zodat niet elke dag de gehele map wordt gekopieerd. En bij voorkeur over een beveiligde verbinding.

Ik ben bezig geweest met de programma's FileZilla en Cobian backup, om via een ftp verbinding de backup voor mekaar te krijgen.
Helaas weet ik niet zo goed welk adres en porten ik nodig heb. Hoe kan ik dit instellen?

Kan iemand mij uitleggen hoe ik bovenstaande programma's kan instellen?
Of weet iemand een goed alternatief? Betaalde software is uiteraard ook welkom.
Ik wil niet maandelijks betalen voor een cloud of iets dergelijks..

Zie uw reactie graag tegemoet.

Vriendelijk groet,
freemartijn
 
als je maar 2 gb nodig hebt kan je dropbox gebruiken je kan er van overal op via het internet je kan tot 8 gb gratis als je meer personen laat inschrijven
 
als je maar 2 gb nodig hebt kan je dropbox gebruiken je kan er van overal op via het internet je kan tot 8 gb gratis als je meer personen laat inschrijven

Bedankt voor je antwoord.
Zie ook dat je je dropbox via verkenner kan openen.
Maar kan je hiermee ook je documenten synchroniseren? Of te wel, dat alleen gewijzigde bestanden worden toegevoegd bij een backup..?
 
als je een bestand wijzigt synchroniseert hij automatisch als je het progtramma installeert heb je indd een map in verkenner

je kan het ook gwn via het net doen maar dan moet je hem wel weer uplauden als je iets wijzigt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan