Proxy programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

freestyler12

Gebruiker
Lid geworden
7 aug 2011
Berichten
494
Hallo iedereen! :)

Allereerst weet ik niet of ik deze vraag in de goede categorie plaats, dus alvast mijn excuses als hij in de verkeerde categorie staat!

Weet iemand een goed proxy programma met verschillende ip-adressen?

Tor browser vindt ik erg goed maar ik heb nu steeds dezelfde ip adressen.

Dit is waarom ik graag een proxy programma wil met verschillende ip adressen:

We doen mee aan een wedstrijd, maar je kunt maar 1 keer per ip adres stemmen.

Nu heb ik bijna alle ip adressen gehad en ben ik opzoek naar een ander programma :)
 
Laatst bewerkt:
als je een beetje logisch nadenkt zou je begrijpen dat er een reden is dat je maar 1 keer mag stemmen, waarom doe je dat dus meerdere malen?

met proxies heb je hetzelfde probleem als met tor, je zult niet een onbeperkt aantal ip adressen krijgen.
 
Ik stem meerdere keren omdat de concurentie dat ook doet.

IK snap dat ik niet onbeperkt ip adressen kan krijgen, maar weet iemand een goede proxy?
 
Poll trollen is altijd lol. Je zou expressvpn kunnen gebruiken. Heb je behoorlijk wat IP adressen tot je beschikking.
 
ExpressVPN is helaas ene betaald programma. Ik wil het best kopen maar ik gebruik het maar een tijdje en daarna niet meer dus dat is dan een beetje zonde van het geld..

Zijn er ook nog gratis alternatieven?
 
Zo jammer dat begrijpend lezen geen vak meer is op school.


ExpressVPN heeft een 30 dagen geld terug garantie. Je kunt er dus gewoon 1 maand gratis gebruik van maken. Geldt meteen ook voor al die andere VPN aanbieders, dus voorlopig kun je wel even vooruit.
 
Volgens mij moet je het programma wel eerst kopen voordat je er gebruik van kunt maken?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan