scrollen pagina werkt niet op alle computers - laptops

Status
Niet open voor verdere reacties.

alberth

Gebruiker
Lid geworden
5 aug 2008
Berichten
77
Hallo,

Ik heb op de homepage van de website van een organisatie (www.wac-ede.nl) een stukje geplaatst (article manager).
Ik heb dit misschien niet gedaan zoals het behoort maar het werkt wel (bij mij wel iig).
Nu blijkt dat op sommige desktops en laptops deze pagina niet meer te scrollen is.
Het gekke is dat ik het op mijn laptop heb gecontroleerd en het bleek dat een paar dagen geleden het scrollen daarop ook niet lukte, maar gisteren wel.
Heeft iemand een idee hoe dat komt en hoe ik dit eventueel kan aanpassen? Of zit er op de computers waar zich dit probleem voordoet een besmetting?

Al vast bedankt.

Albert
 
Heb je misschien bij body aangegeven (in je CSS) dat bijvoorbeeld de position fixed is, i.p.v. background-attachment fixed? Zou het anders niet weten, ziet er verder prima uit. Misschien dat dit artikel over CSS achtergrond helpt?
 
Hallo, bedankt voor de reactie.
Inmiddels had ik het probleem opgelost en de vraag moeten verwijderen. Er bleek een hele massa tekst in te staan die er niets mee te maken had. Hoe die er in is gekomen is mij (leek) onduidelijk, maar denk door het kopieeren en plakken van een word bestand. Deze tekst eindigde niet met een </h2>. Deze tekst volledig verwijderd en probleem opgelost. Ik vind het dan wel vreemd dat het niet op alle computers werkte. Ik verdenk dat het alleen in Internet Explorer niet werkte.

nogmaals bedankt voor jouw reactie.

mvg

Albert
 
Oh, ik zie nu pas dat dit topic uit 2008 komt. Vraag me nu af hoe ik er op terecht gekomen ben :shocked:
 
Je bent in de war met mijn inschrijfdatum (=2008). De topic was wel van vorige week.
Bedankt en succes verder.

Albert
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan