Bij downloaden geen internet via Google Chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

rjdewit

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2013
Berichten
13
Ik heb een Acer laptop met hierop Google Chrome en Windows 8. Bij het downloaden, nu via grabbit maar hiervoor bij andere programma's, kan ik niets meer doen bij andere programma's zoals G oogleden Chrome. Ik krijg dan meldingen dat er geen internet beschikbaar is?

Hoe kan op dit? Ik heb dit nooit gehad? ik heb een betaalde virusscanner en doe meerdere keren een scan, geen virussen gevonden?
 
Overbelasting van je router, zou ik vermoeden. Minder (snel) downloaden.

Tijs.
 
Dat is onmogelijk.....................................ik heb een snelle verbinding bij Ziggo. Ook gebruik ik niet de hele bandbreedte en het heeft altijd gewerkt.
 
Heb je nooit eerder met Grabit gewerkt?
nu via grabbit maar hiervoor bij andere programma's
Zo niet handleiding al gelezen?
Je beginpost is nogal verwarrend, ik maak daar uit op dat je nooit eerder met grabit hebt gewerkt.
Verplaatst van Win 8 naar deze sectie.
 
Laatst bewerkt:
Erg serieus voel ik mijn hulp niet genomen als je meteen met de mededeling komt dat het "onmogelijk" is.
a. Als je een eigen router inzet (achter de Ziggo router) dan kan die de beperking(en) hebben.
b. Ik geloof je als je je pc bedraad rechtstreeks op de Ziggo router hebt aangesloten.

Tijs.
 
Neem je wel serieus. Mijn verbinding en contract is 100mb, vanaf 20mb tot 40 MB download lukt het al niet meer. Speedtest geeft tot 60mb snelheid aan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan