PC loopt steeds vast na upgrade van 8.1 naar 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

MootjeT63

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2013
Berichten
26
Mijn zoon heeft een Medion pc (B243?) begin dit jaar gekocht bij Mediamarkt. OS Win 8.1 64 bit. Hij heeft onlangs de Microsoft upgrade gedaan naar Win 10. Vanaf dat moment loopt de pc steeds vast. Scherm, toetsenbord, muis, niets reageert. Pc herstart ook niet, aan-/uit knop reageert ook niet. Het enige wat hij dan nog kan doen is de stroom eraf halen, en dat is natuurlijk ook weer niet de bedoeling. Verder heeft hij spotify maar als hij een liedje afspeelt en dan op een ander liedje klikt, dan speelt het eerste liedje vaak nog 10-15 minuten door. Ook de berichten openen niet van Win 10. Het scherm geeft dan aan dat de berichten geopend zijn, maar dat zijn ze niet.

Weten jullie hoe dat alles komt? Ik niet... graag hulp!

Alvast bedankt,


Mootje
 
Al eens een schone installatie gedaan waarbij je de schijf ook formatteert.
 
Voor zover ik weet is dat nog niet gedaan, dan zou er iemand naar hem toe moeten gaan die daar verstand van heeft, mijn zoon heeft namelijk een lichte verstandelijke beperking en woont in een instelling. En hij woont ook nogal uit de buurt, maar volgende maand is hij jarig en als ik dan naar hem toe ga, zal ik proberen om iemand mee te nemen die daar meer verstand van heeft dan ik. Bedankt voor de tip!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan