Naam van de C schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Okay, Ik vogel morgen gewoon nog even verder. Maar ik zit nu inmiddels zowat de hele dag voor de computer. Heb mijn vrouw al 7 keer naakt langs zien komen en nu is ze weg.... Hahahaha

Fijne avond nog en bedankt zover.
 
Ik woon in Zeewolde en wil je hiermee wel helpen hoor...
Stuur me even een mailtje op dit email-adres met een telefoonnummer, dan bel ik je..:thumb:
 
Hoi Lely

Ik wil ook nog een keertje toevoegen dat als je doet precies zo zoals op plaatje onder staat, dan goed zal moeten komen
en nadat je dit gedaan hebt je moet computer als eerst HER-starten, vervolgens ga je jouw USB-stick zoals je zelf wil ..... her-noemen enz.

Hema-Questie !.jpg <<-- KIJK
 
Laatst bewerkt:
Uiteraard maak je vóór dat je in je register bezig gaat een BACKUP van het register zodat je , in geval van problemen, nog terug kunt naar de huidige situatie !
Hoe je zo'n backup maakt lees je hier.
 
Goedemorgen allemaal. Ik heb nu in het register die sleutel verwijderd maar het probleem blijft. Ik geef het op....
 
Lely

Uit register sleutels ( ALLE HEMA sleutels ! ) moet je verwijderen zonder dat USB in poort ingestoken is ..

Nadat alles verwijdert is ga je eerst PC her-starten, dan steek je USB-stick in USB-poort en dan ga je naam van USB stick veranderen maar doe maar dat via standaard-windows Verkenner
en niet via schijf standaard mappen overzicht ...
***********
Mocht echt niets op die manier lukken :( ...... dan van harte hoop ik dat Scrapheap je echt direct thuis helpen kan ...

Of .......... HEMA vergeten en gewoon weggooien ? ....... 2X BLOKKER/ALDI of KRUIDVAT zelfs BARTH SMITH ook beter is, of beter zijn ze ! :D
 
Laatst bewerkt:
Heb je soms via de R-muis bij security bij de " security permissions" "everyone" weggehaald of anderszins met zoiets zitten te rommelen?
Kijk dat eens na.
Jouw icoon v/d C-schijf is nl ook niet in orde....
Probeer anders een icon repair, Google effe hoe....
 
Voor ROYONIX. De USB stick was niet van mij. Ik heb daar alleen een keer wat foto's afgehaald. Daarna is die stick weer terug gegaan naar z'n eigenaar.

Ik zal Andre z'n tip ook nog even nagaan.
 
:confused: #47 andre ... weet ik niet of je bij USB machtigingen ook veranderen kan, uiteindelijk probleem is bij USB-stick en geen schijf, topic tittel luid dus ook verkeerd ..

:( #48 Nee Lely ...volgens mij een machtiging bij een ingestoken in USB-poort USB-stick je kan niet veranderen ! ....

:p #48 Uiteindelijk hoe wil je dat nog doen als USB-stick terug naar eigenaar is ?

:D Of gaan wij nu alles opnieuw, en schijf met USB mengen ..? :)
 
Laatst bewerkt:
:confused: Mjaah

Ik ben wel gek op HEMA en Hema-worst en alle andere producten daar, maar geen segmenten voor PC ( of wat dan ook i.v.m. PC's ! ), oftewel USBstick's ... die hoef niet dus ..:shocked:
 
Laatst bewerkt:
:confused: #47 andre ... weet ik niet of je bij USB machtigingen ook veranderen kan, uiteindelijk probleem is bij USB-stick en geen schijf, topic tittel luid dus ook verkeerd ..
Het ging toch over de C-schijf, mijn verhaal, weet nietwaar je dit nu op basseert? ... en niet over de usb stick behalve dat het "'erna" gebeurde bij de TS?

@TS:
Heb je soms de autorun.inf van de USB stick naar de C-schijf gecopied?
Zet verkenner op alle bestanden zichtbaar en zoek er naar.... die moet je deleten op C-schijf...
 
Oorzak van probleem is dus USB-stick van HEMA andre en deze USB stick gegevens staat in register ingenesteld zijn ze,
door USB-stick heeft C:\schijf benaming HEMA gekregen zodra USB-stick uit poort is naam Lokale schijf (C: ) is ook terug ......( denk ik toch ! ) ..
========
Kern-Probleem is nu dat Lely uit register HEMA gegevens niet verwijderen lukt of kan ...:(
 
Laatst bewerkt:
Die info staat niet in het register maar in de MFT.......
Naam wissen, niet veranderen......
 
Lange Pier alles is gedaan tenm. zo Lely zei ook :(

En op andere kant kijk plaatjes van Lely en van zijn register, daar zijn ze IN-genestelde USB-stick HEMA-( .exe ! ..? ) gegevens ook ... !-> commentaar #32 enz.

Dus ....wissen ( al geprobeerd ! ) kan je ook niet, net zolang uit register alle HEMA gegevens niet verwijdert zullen worden ...
 
Laatst bewerkt:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows Search\VolumeInfoCache
daaronder staat iig ook
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows Search\VolumeInfoCache\C:
en bij mij de naam van de C-schijf.
Kijk eens met

Start uitvoeren
en typ dan:
regedit

..wat daar bij jou staat?
Als je daar wat veranderen wilt in een sleutel moet je wel admin rechten hebben....

Wel eens met Lange Pier voor wat betreft de rest mbt de naam, anders zou je bij booten vanaf een usb stick geen naam zien...:
Die info staat niet in het register maar in de MFT

Dus je zou waarschijnlijk effectiever van een windows usb stick op kunnen starten en kijken of je zo de naam aan kunt passen.... das wrs beter dan via het register.. die neemt wrs de naam alleen over...
 
Laatst bewerkt:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows Search\VolumeInfoCache
daaronder staat iig ook
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows Search\VolumeInfoCache\C:
en bij mij de naam van de C-schijf.
Kijk eens met

Start uitvoeren
en typ dan:
regedit

..wat daar bij jou staat?
Als je daar wat veranderen wilt in een sleutel moet je wel admin rechten hebben....

Wel eens met Lange Pier voor wat betreft de rest mbt de naam, anders zou je bij booten vanaf een usb stick geen naam zien...:


Dus je zou waarschijnlijk effectiever van een windows usb stick op kunnen starten en kijken of je zo de naam aan kunt passen.... das wrs beter dan via het register.. die neemt wrs de naam alleen over...

Ik heb een screenshot gemaakt van hoe het bij mij staat andre@home...Regedit.JPG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan