Naam van de C schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je moet wel de naam wijzigen, niet alleen verwijderen. Dus echt een andere naam ingeven.
 
Ja uiteraard. Dat heb ik ook gedaan. Ik wil er gewoon weer - Lokale schijf (C:) - van maken
 
Dat dat maar even duidelijk is :)
 
Beste Lely

ALS ik jou was zal ik back-up van HEMA USB-stick maken en lekker naar een ander USB type of merk zal die overzetten
vervolgens zal ik toch manieren blijven zoeken hoe je betreffende probleem oplossen kan ..

i.v.m. HEMA USB-sticks zal nooit meer willen kopen, omdat ik meende ( en zelf kan je gegevens rond opzoeken ! ) toen ik je vertelde dat zijn HEMA USB-sticks nu en in laatste en korte periode slechte reputatie gekregen hadden door verschillenden oorzaken, bugs, fouten, tekortkomingen, en redenen enz.. enz.. en bla. bla. zoals weer een deze kleine voorbeeld -->> https://www.security.nl/posting/449406/Ernstig+lek+in+Hema+usb-sticks+met+cloudopslag

Een naam of eigenschap enz. van zo'n een HEMA USB-stick te veranderen zal absoluut geen probleem moeten zijn, en je hebt dat inderdaad alles op manieren welke zijn bruikbaar geprobeerd maar lukte dat dus niet
nu zelf ook begin ik twijfelen .... is het dat omdat die van HEMA is ?? :(

P.S. via veilige modus dat doen lukt het ook niet ?? .... gewoon en zomaar proberen dus ! :D
 
Laatst bewerkt:
De stick gebruik ik zelf helemaal nooit. Het was een geleende stick waar ik een aantal foto's af heb gehaald. De stick was dus van iemand anders. Daar zal ik in de toekomst ook voorzichtiger mee om moeten gaan begrijp ik.
 
Heb je dan al in het register naar die naam gezocht?
 
Heb even in veilige modus gekeken en daar staat gewoon dat de schijf 'Lokale schijf' heet. Da's behoorlijk raar, maar nu weet misschien één van jullie wel waar ik het zoeken moet.
 
Misschien heb je gelijk met die register instelling, maar dan rest er dus alleen nog het er naar laten kijken door iemand die er wel mee van wanten weet. Daarnaast kan alleen zoeken in het register geen kwaad.
 
Denk dat ik dat even ga doen... Zal wel eerst even een register kopie maken hahaha...
 
Ik heb met de zoekterm "Hema USB" het volgende gevonden in het register. Kan je hier wat mee?

Register_search_result.JPG

Register_search_result.JPG
 
Laatst bewerkt:
Dat is waarschijnlijk een programma dat er door de USB stick op is gezet. Kijk eens of je die in het configuratiescherm ook terug kan vinden om deze dan te deinstalleren.
 
Nee, daar had ik al naar gekeken. Het enige wat ik nu bedenken kan is het register aanpassen maar durf dat echt niet.
 
Dan zou ik deze moeten verwijderen. Zal ik dat doen of raad je dat af?Register_search_result.JPG
 
De regel die je hebt gevonden bepaalt ook niet de naam die je bij je C: schijf ziet. Een aanpassing op die positie heeft dus geen nut. Gewoon verder zoeken. Als je meer kan vinden en daar een schermafdruk van plaatst, zorg dan dat ook het adres in het register zichtbaar is. Die staat linksonder in het scherm.

De gevonden sleutel mag je inderdaad verwijderen.
 
Moment edmoor ( als ik mag zeggen :( ) ..

Mar als maar om HEMA naam of benaming gaat, ik zal die wel ( in register bedoel ik ! ) gelijk naam verwijderen waarde aanpassen en natuurlijk naam naar gewoon Verwisselbare schijf veranderen ..
Zal ook wel net zolang Hema ( i.v.m. Verwisselbare schijf ! ) in register zoeken en elke keer die verwijderen en aanpassingen toepassen totdat die niet meet te vinden is ...

Of het kan ook helemaal geen kwaad complete register-sleutel als maar naar HEMA genoemd is uit register per direct verwijderen .. ( niets anders dus ! zodra i.v.m. Verwisselbare schijf iets is en op HEMA genoemd is gelijk weg er mee ) .. Van belang is ook van HEMA register opschoning, meteen PC Her-starten !

echh jammer dat ik nu nie daar ben ik paar tellen zal kunne geregeld worden ...:D
 
Laatst bewerkt:
@ROYONIX,

Dat bedoelde ik dus ook. Als die benaming ergens in het register staat kan deze sowieso weg.
 
Ik woon in Lelystad. Is dat ver?


:confused: 98,4 km en bovendien ben wat ernstig ziek geworden ! ....:( durf voorlopig op weg niet :(

P.S. Jaa weet edmoor, aachh soms vertel ik zoiets uitgebreid terwijl die nie nodig is :eek:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan