Map met bestanden opgeslagen maar via MT 940 programma is map leeg

Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Berichten
1.151
Ik werk onder windows 10, heb afschriften in PDF opgeslagen in OS en in de externe HDD. Als ik vanuit dezepc de map open zie ik alle bestanden staan.
IK heb een MT940 creator, om de afschriften te converteren om zo rechtstreeks in de boekhouding te kunnen opnemen.
Als ik echter via dit programma naar de map ga staan daar geen bestanden.
Hoe kan dit?
 
MT940 heeft een eigen layout en extensie (.sta)
Die zal dus geen andere bestanden tonen.
 
Ik denk dat ik weet wat er aan de hand is. Dit programma maakt van CVS bestanden MT940 bestanden. Echter een download van zakelijke spaarrekeningen kan niet in CVS. Dus in PDF gedownload en deze bestanden kunnen niet omgezet worden en worden dus ook niet gezien? Zou dat het zijn....

Wel onhandig en vreemd dat in 2019 nog steeds geen automatische boekhouding mogelijk is voor zakelijke spaarrekeningen.
 
Je zal wel CSV bedoelen en die kan je zo in Excel openen en eventueel ook weer zo opslaan.
 
Klopt Edmoor, alleen zakelijke spaarrekeningen kunnen enkel als PDF gedownload worden.
Deze kan ik niet wijzigen, of wel?
Naar CSV dus.
Dan wordt het ook wel veel werk, kun je net zo goed handmatig gaan boekhouden, want dan moet alles twee conversieprogramma's door.
 
Dat weet ik niet.
Vraag het eens aan je bank zou ik zeggen.
 
Het kan niet. Er is nog veel te doen in de digitalisering, dat is duidelijk.
 
Het kan niet. Er is nog veel te doen in de digitalisering, dat is duidelijk. De bank weet niets over digitale programma's. Die weten alleen welke bestanden zij kunnen aanleveren...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan