• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Datum van wijziging in veld plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ReneDeS

Gebruiker
Lid geworden
20 mei 2019
Berichten
5
Graag wil ik de onderstaande vraag stellen.

In veld A1 heb ik de uitkomst van een berekening op werkblad 2
In veld B1 heb ik de uitkomst van een andere berekening op werkblad 2
In Veld C1 heb ik de som van A1 + B1
Nu wil ik graag in veld D1 de datum van de berekening in veld C1, dus dat ik kan zien wanneer dit veld gewijzigd is door een aanpassing
in de berekening van veld B1
Dit veld mag niet beeinvloed worden door welke andere berekening op dit werkblad of werkblad 2 dan ook, dus uitsluitend
betrekking hebben op de som in C1.
Met de vaste datumopties in Excel lijkt het me niet mogelijk, maar is er wel een manier om in 1 oogopslag te zien
wanneer dat veld gewijzigd is.

Alvast bedankt.
 
Hierbij een voorbeeld
 

Bijlagen

  • VoorbeeldDatumveld.xlsx
    23,4 KB · Weergaven: 23
zo?
 

Bijlagen

  • VoorbeeldDatumveld (1).xlsm
    28,9 KB · Weergaven: 37
Ik zou heel graag ja zeggen, maar ik helaas niets in dat veld staan of gebeuren
(Ik werk nog met Excel 2010)
 

Bijlagen

  • Knipsel3.PNG
    Knipsel3.PNG
    6,7 KB · Weergaven: 43
Hallo,
Ja, nu heb ik een prijs veranderd gebeurt er precies wat ik wil (Tijdsvermelding zou van mij zelfs weg mogen, alleen de datum is voldoende).
De vraag is natuurlijk..HOE dit gedaan is.
Aangezien ik dit bestand even vlug in elkaar gezet heb en ik vanwege bedrijfsbelangen niet het echte bestand kan uploaden waar het om gaat.
Daarom wil ik het graag zelf in mijn sheet implementeren.
Alvast Dank
 
rechtsklik op de tabnaam van tab Materiaalstaat en selecteer Programmacode weergeven...
 
Tot zover een ieder bedankt. Ik ga het uitproberen, en indien nodig kom ik er op terug
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan