Android tablet start niet verder op.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Borrelnoot

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2006
Berichten
804
Beste leden,

Ik heb hier een tablet van een goede vriend, die niet verder wilt opstarten dus ik dacht ik kijk er even naar. Het gaat om een oude tablet van Yarvik TAB464. Ruim 5 jaar oud. Bij het aanzetten blijft deze op het pulserende yarvik logo staan, en komt niet verder dan dat.

Geprobeerd te resetten via het reset knopje ( dmv een pen indrukken ) helpt niet. Ook geprobeerd met de volgende toetsencombinaties:



Volume Up + Power button (or)
Home button + Volume Up + Power button (or)
Volume Down + Power button (or)
Volume Up + Volume Down + Power button

Helaas geen resultaat, mijn kennis van dit merk is nihil ( zeg gerust niks), had er nooit van gehoord,met wat zoekwerk bleek het een onderdeel te zijn van sweex, wat inmiddels niet meer bestaat .

is hier nog enigszins wat aan te doen ?
 
In het algemeen zijn tablets van 5 jaar oud zwaar verouderd. Er zullen altijd wel mogelijkheden zijn om deze weer te reanimeren, maar gezien deze tablet behoorlijk verouderd is, vraag ik mezelf af of het wel zinvol is.
Nu kan hem anders altijd nog gebruiken als snijplankje of dienblad.
 
Tja, daar was ik ook al een beetje bang voor.. Toch jammer dat zo'n ding na een klein aantal jaar compleet word afgeschreven :(
 
Je kan altijd met custom ROM's aan de slag, die niet officieel zijn, maar je hebt dan kans dat je je tablet helemaal kan 'bricken' (zodat het niks meer doet), en het is misschien best complex voor een beginner. En dan is het de vraag of alles nog ondersteund wordt.
 
Je zou nog eens op het forum van XDA Developers kunnen kijken of daar een vraag posten...?
Daar zit de meeste kennis m.b.t mobiele Android apparaten.
 
@php4u : echt veel doet ie nou ook niet :D, alleen het logo van yarvik, dat is het wel zo'n beetje.

@scrapheap: Thanks ! ik ga daar eens een kijkje nemen:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan