Game springt naar desktop

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb het nog steeds maar ik heb gezien dat de Dell Data Vault Collector-service is onverwacht beëindigd. Dit is nu 1 keer gebeurd
heb nu Dell Data Vault Collector in services uitgeschakeld. Kijken of dit iets oplost.
Het is trouwens de enige fout die nog in mijn logboeken staat.....onder systeem, heb een screenshot gemaakt van deze...
Service Control Center.

Ik laat iets weten.....
 

Bijlagen

  • Systeem.jpg
    Systeem.jpg
    409,8 KB · Weergaven: 35
Heeft u stroombesparing aanstaan voor de DVD speler, in dat geval zou een toepassing de DVD wel eens niet meer kunnen vinden, zelfde als wanneer u deze zou hebben uitgenomen. Het spel ken ik verder niet. Hier onder een plaatje van de stroombesparing instelling. Heeft u overwogen om zonder dit onderdeel, Intel Rapid Storage, op te starten?
intel rapid storage.jpg
 
Ik heb tijdens het proberen aanpassen van register een grootte fout gemaakt=heb een folder sleutel verwijderd en wanneer ik die via een logfile(die ik van een webpagina gemaakt had) terug wou invoeren lukte dat niet=toegang geweigerd.ik kon zelf de backup dat ik gemaakt had van het register niet meer importeren in regedit. Plots begon mijn computer heel raar te doen. kreeg wel 35 meldingen dat er applicaties fouten waren en dat deze naar begin instellingen terug gezet waren.
Ik kon zelf geen menu meer krijgen wanneer ik mijn rechte muisknop indrukte op een bestand. Ik ben verplicht geweest om windows 10 pro opnieuw te installeren.En dit gepaard met alles te verwijderen. Nu ik windows 10 pro terug installeert heb
en alle drivers, programma's enz. ook. Tenslotte heb ik Guildwars ook terug geinstaleert en nu springt die niet meer over naar desktop, wat logis is nietwaar.....
Bedankt voor alle hulp en ik geef als advies mee. Pruts niet met regeditor, het kan fataal zijn zoals ik meegemaakt heb.
 
Alles weg is wel heel sneu.

Een .reg bestand kan met iedere regel een verandering aanbrengen dus als je het aanpassen zo geautomatiseerd wilt laten doen dan kan dat drastisch zijn.

Reserveer in Windows 10 bij systeemherstel schijfruimte voor herstelpunten. Deze herstelpunten worden dan regelmatig gemaakt en vaak voorafgaand aan updates en de installatie van programma's. Die herstelpunten zetten namelijk behalve instellingen ook het register terug. Je kan herstelpunten gebruiken voor het oplossen van ondefinieerbare problemen, al moet je dan updates en programma's van na die datum weer opnieuw installeren. Succes
 
Goede les voor de volgende keer:
Als je geen idee hebt waar je mee bezig bent => van het register afblijven !
Maak altijd een register backup vóór je iets veranderd.
In elk geval is jouw probleem nu opgelost en je hebt je niet verveeld :D
Veel plezier ermee weer :thumb:
 
Backup terugzetten werkte immers niet meer. Ons advies over deze aanpassingen had wel kunnen worden gevraagd. Daar staat tegenover dat je bij deze antwoorden al snel de bomen door het bos niet meer ziet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan