Windows start slecht ondanks SSD

Status
Niet open voor verdere reacties.

pilot30

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2007
Berichten
112
Hallo,
De computer met windows 10 en 240 SSD duurt mininaal 2 minuten voor dat hij het startscherm laat zien.
Heb dat al eerder gehad en heb toen een herstel van windows gedaan. Dat was toen verholpen, maar nu zit ik met het zelfde probleem.
Heb alle soorten cleaning software er op los gelaten en volgen de info is de computer "schoon", maar het probleem blijft.
Het lijkt of het op zoek is naar iets en kan dat niet vinden en start na ruim 2 minuten pas op. Wie helpt???
Alvast dank voor het meedenken
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Pagina wordt niet gevonden.

Miss, via een screenshot doen?
Wel leesbaar maken indien mogelijk.
 
Bedoel je het het hele bestand in Proces monitor? Zo ja, hoe stuur ik dat door?
 
Hallo,
De computer met windows 10 en 240 SSD duurt mininaal 2 minuten voor dat hij het startscherm laat zien.
Heb dat al eerder gehad en heb toen een herstel van windows gedaan. Dat was toen verholpen, maar nu zit ik met het zelfde probleem.
Heb alle soorten cleaning software er op los gelaten en volgen de info is de computer "schoon", maar het probleem blijft.
Het lijkt of het op zoek is naar iets en kan dat niet vinden en start na ruim 2 minuten pas op. Wie helpt???
Alvast dank voor het meedenken
Het feit dat je ssd hebt in plaats van hdd is zeker goed. Maar een ander punt is interessant. Je zegt dat het eerder was en je hebt de restauratie uitgevoerd. Over het algemeen verscheen het probleem na het bijwerken van Windows? Of waren er geen updates? Wat is uw RAM en wat toont de Task manager?
 
Onnodig quoten. TS laat niets van zich horen. Is altijd prettig zullen we maar zeggen. Laat een ander er zich maar mee bezig houden en het oplossen.

Logisch lijkt mij dat herstel betrekking heeft op de SSD en dat heeft volgens TS geholpen dus dan ligt het aan Windows. Ja, en alle soorten cleaning software daar zijn hier al 'tig' discussies over geweest. Dat is een mooie methode om een besturingssysteem om zeep te helpen als je niet weet wat je doet.

Lees deze eens.
 
Ik denk ook dat het aan windows liget. Heb alles geprobeerd echter zonder resultaat. Zou het fijn vinden als we er achter kwamen wat de oorzaak is b.v. een software progje of een verkeerde instelling.
Heb ook de interne hdd uitgeschakeld doch ook dat hielp niet. Het enige wat overblijft is Windows opnieuw installeren en na elke software install een systemherstel file maken met Acronis True Image.
Allemaal bedankt voor het meedenken.
 
Bedoel je een slotje op de topic? Dat doet een moderator normaal niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan