Snelkoppeling Nero 2016 werkt niet meer in Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

slavik

Gebruiker
Lid geworden
2 feb 2019
Berichten
417
Hi everybody,

Misschien dat jullie mij kunnen helpen bij het volgende probleem. Toen ik vandaag op mijn desktop met Windows 10 op het bureaublad op de snelkoppeling Nero klikte, die het startmenu van Nero 2016 met alle bijbehorende tools opent,gebeurde er niets meer. Heel raar want het werkte in het verleden zonder problemen. Nu is het zo dat de computer reeds maanden niet meer wordt gebruikt. Maar nu wilde ik een cd branden met liedjes die ik heb gecomponeerd. Ik begrijp er niets van, er is reeds een hele lange periode niet gewerkt met dit programma en plots wil het niet meer starten. De support van Nero brengt geen opheldering voor dit probleem. Wat is er aan de hand? Ik lees op het internet dat degenen die Nero 2015 kochten allemaal problemen hebben met Windows10. Maar vanaf 2016 zijn er geen problemen meer geweest en is dit programma volledig compatibel met het O S W 10. Apropos het programma Nero 2016 is online gekocht en gedownload.
grtz,
gilberto :confused:
 
Snelkoppeling Nero 2016 werkt niet meer in Windows 10
Is het alleen de snelkoppeling of is het volledig programma?
In het laatste geval verwijderen en herinstalleren.
 
Ik herinner mij nog vroeger toen ik nog met Windows werkte.
Het kan gebeuren door een ander software te hebben verwijderd, Nero aan de knoppen te hebben geholpen.
 
Snelkoppeling > RMK > Eigenschappen, naar pad gaan en exe-bestand > dubbelklikken > Kijk wat die doet.

Het is naar de knoppen helpen en aan de wilgen hangen!:eek::d:d:d
 
Laatst bewerkt:
Thanks voor de antwoorden. Het is ondertussen opgelost. Ik heb in de Controle Center van Nero de updates geïnstalleerd en de snelkoppeling werkt weer normaal. Jullie kunnen ook niet alles weten.
grtz,
gilberto :d
 
updates geïnstalleerd en de snelkoppeling werkt weer normaal
Hoe konden wij dat weten dat je de updates niet had uitgevoerd. Wij kunnen niet in je computer kijken.
Goed dat het opgelost is.
 
Wist het direct. Ben helderziend, vraag daar 25,- euro voor...:D:D:D
 
Thanks.

Juist. Jullie kunnen niet in mijn computer kijken. Maar een kleine hint in die richting was wel gekomen.
Daarvoor moet je geen helderziende zijn.
grtz,
gilberto :thumb:
 
Gilberto,
Als gij het wist waarom vraag het nog aan ons?
Ik weet een ding. Als je nog iets op dit forum plaatst die sla ik over. Heb meer dan dat te doen, snap je.
Groetjes.
 
Ik lees nergens dat Gilberto dat wist. De inhoud van post 1 laat zien dat hij zelf aan de slag gaat en vermoedelijk is later een lampje gaan branden. Ik update ook niet gelijk alle programma's, want dan zijn er weer wijzigingen en is het lang niet altijd beter of worden functies er uit gehaald om in de betaalde versie te verschijnen.
 
Jullie kunnen ook niet alles weten.
Dit kon wel anders geformuleerd worden.

Ik lees nergens dat Gilberto dat wist.
Ik heb wel een vermoeden van wel.
Weet je dat Senso, hoeveel vragen worden hier gesteld die vooraf al opgelost zijn?

Plaatst dan direct het antwoord eronder, we kunnen dit dan aannemen als een wist-je-datje.
Groetjes,

Heb een slechte dag vandaag, melding gekregen om niet in het buitenland te spelen.

Sorry het moest eruit.
 
Laatst bewerkt:
Blijkbaar denkt Daniel 162 dat wij voor ons plezier op het forum vragen komen stellen. Was het maar waar."Is het alleen de snelkoppeling of is het volledig programma?"
"In het laatste geval verwijderen en herinstalleren. " Dit is geen goede hulp. Hoe kan ik antwoorden op de vraag: is het alleen de snelkoppeling? "Of is het volledig programma? Ja als ik dit wist dan kwam in het niet vragen! Je kan toch alleen maar op de snelkoppeling klikken die op het bureaublad staat. Omdat ik met de verkregen antwoorden geen oplossing vond, ben ik dus verder op onderzoek gegaan. En eerlijk gezegd toen ik in de Controle Center van Nero kwam, was het per toeval dat ik zag dat je ook updates kunt downloaden in het programma van Nero. Ik heb dus de updates gedownload, maar wist daarom niet dat de snelkoppeling terug zou werken. Het programma heeft altijd goed gewerkt maar wordt bijna nooit meer gebruikt.
Dus ik wist het totaal niet op voorhand dat dit een oplossing zou bieden. En Daniel 162 als je zo snel op je paard gaat zitten omdat ik schrijf dat jullie niet alles kunnen weten, wat toch heel logisch is, dan hoef je toch ook niet te antwoorden op mijn vragen. Het antwoord van senso :Snelkoppeling > RMK > Eigenschappen, naar pad gaan en exe-bestand > dubbelklikken > Kijk wat die doet.is daarentegen wel beter om toe te passen. Maar ik zag>RMK> niet staan voor Eigenschappen en weet ook niet wat dit betekent. Ik ben zeer tevreden over de oplossingen die ik in het verleden op dit forum heb gekregen, en wil het dan ook zo houden.
grtz,
gilberto :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan