Microsoft Accounts wachtwoord invullen gaat niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sytse1

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2007
Berichten
584
Office versie
miDer
Op mijn laptop staat Windows 10. Alle update zijn geïnstalleerd.
Regelmatig krijg ik de melding van Microsoft dat ik mijn wachtwoord moet invoeren om mijn account te bevestiging.
Er is echter een probleem. Het venster waar het wachtwoord ingevuld moet worden accepteert geen enkele invulling.
Wie weet
 
Laatst bewerkt:
Je zou die screenshots best verwijderen ! Security overboord - je gooit je account op het net ...
 
Dat laatste is logisch. Je moet het veld activeren.
Het venster waar het wachtwoord ingevuld moet worden accepteert geen enkele invulling.
M.a.w. je kunt daar niets typen.

Kijk even naar deze artikelen.
 
In de screenshots staat niets mbt mijn account.
Ik moet het veld activeren?
Microsoft zet een scherm voor waar een wachtwoord ingetypt moet worden.
Simpel lijkt mij. Het venster accepteert echter geen enkele ingave.
Ook niet als via config - account enz naar dat venster wordt gegaan.
 
Ja, goed, het hoort ook simpel te zijn, maar meestal moet je even klikken en dan krijg je daar een knipperende cursor. Dat is bij banken vaak het geval. Kijk even naar link. Cache browsers opschonen e.d. En probeer ook even probleemoplossing onder > Bijwerken en beveiliging. Kunt altijd een sfc /scannow doen.
 
Ik hen een legale geregistreerde versie van Windows 10.
En kan nog steeds niet mijn ww invullen.
 
Beide opmerkingen zijn vreemd, immers Sytse heeft een wachtwoord ter beschikking en wat moet je anders doen met zo'n wachtwoord. Ja, en als MS een bevestiging vraagt dan zul je toch wel een account hebben. Anders komt me dat dom over.
 
Lange Pier, wat het er mee te maken heb is het volgende.
Wellicht in hoofdletters op mijn laptop kan ik mijn ww niet intypen omdat het betreffende venster dit niet toelaat.
Op mijn ipad kan ik wel, ook via jouw link mijn ww invullen.
Het heeft dus totaal NIETS te maken met registratie oid.
 
Laatst bewerkt:
Ach, je bent ook de enige intelligente hier, we zijn voor de rest allemaal dom.
Je kunt een Microsoft account hebben om op je computer in te loggen en eentje bij Microsoft, die hoeven niet dezelfde te zijn, slimme man.

Maar als je nu eens stopt met kritieken te geven op reply's van anderen en een oplossing aan de ts geeft waar dit forum voor is bedoeld, dan heeft die er ook wat aan.
 
Je kunt een Microsoft account hebben om op je computer in te loggen en eentje bij Microsoft, die hoeven niet dezelfde te zijn,
Gelukkig heb ik van beide geen last. Met de eerste bedoel je dan inloggen bij je eigen account(naam)? Doe ik nooit. En bij Microsoft wil ik geen account. Maar het lijkt mij evident dat TS het heeft over het laatste. Maar ik snap het niet. Het probleem van TS is vanaf het begin duidelijk, dat venster/invoerveld functioneert niet goed. Waar is jouw antwoord/oplossing dan Lange Pier?
Ik geef in post 4 een link met artikelen waar soortgelijke problemen staan.

Wat ik ook niet begrijp dat als het op andere manieren wel lukt, waarom krijg je dan weer dat venster voor een bevestiging van het account, immers je hebt al bevestigd en 'aanmelden' is toch wat anders.
 
Laatst bewerkt:
Ik doe een nieuwe poging met een schermafdruk.
Zoals je in het linker beeld kan zien staat er sommige van uw account vereisen actie.
Als ik klik op nu oplossen komt het rechter beeld.
Daar moet ik het wachtwoord invoeren.
Of ik nu tig maal op de letter w klik of alle mogelijkheden van de internet linken nakijk ik vindt geen mogelijkheid om iets in te voeren op de regel Wachtwoord.
De cursor (streepje) weet van geen wijken. Ook knippen / plakken gaat niet.
Er kan niets ingevuld worden.
Het bovenstaande komt uit Instellingen van Microsoft.
Alles werkt verder goed. Alleen het regelmatig terugkomen van deze melding is irritant.
WW Microsoft.jpg
 
De vraag is, kun je op de een of andere manier wel in "jouw accounts" komen. En als het probleem de irritante melding is kun je die niet uitschakelen? > Geen nieuwe meldingen (uit).

Is ook weer erg zwak van Microsoft. Links staat:
Sommige van uw accounts vereisen actie
Oplossen en er wordt niets opgelost!

Weer is niet duidelijk om welke "accounts" (soort) het gaat! Dat schiet allemaal wel op zo.

Ik ben uitgeschreven van notificaties voor dit onderwerp met als reden:
Door zulke geintjes van Microsoft is dit pure tijdverkwisting naar mijn mening.
Je kunt een Microsoft account hebben om op je computer in te loggen en eentje bij Microsoft,
Laat Lange Pier het maar oplossen, die heeft er verstand van.
 
Laatst bewerkt:
Gebruik je die 'Gedeelde ervaringen' ???
Zoniet zet het af : Instellingen / Systeem / Gedeelde ervaringen ... uitzetten

[Edit] Ik zie nu nét dat je het maar kan afzetten als de accounts eerst in orde zijn ... grrrrrr...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan