internet verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gimli

Verenigingslid
Lid geworden
5 aug 2001
Berichten
1.192
Van gisteren op vandaag besluit Windows7 m'n Google Chrome uit te schakelen en op Internet Explorer over te stappen.
Ik heb geen flauw idee wat er veranderd is. De standaard chrome link slaat na twee seconden af.
Opnieuw installeren helpt niet. Internet Explorer is standaard geworden.

Hoe kom ik uit Explorer terug in Chrome?
 
Windows 10 installeren... Windows 7 is out of support
Dat is geen antwoord op de vraag. Gimli is geregistreerd op 5/8/2001 dus die zal echt zelf wel weten waar die mee bezig is.

Kun je dan Chrome niet als default instellen?
Een mogelijke optie is als je dat wilt IE uitschakelen. > Configuratiescherm > Programma's > Windows-onderdelen in- of uitschakelen en daar staat IE wel bij.
 
Bedankt voor Uw reaktie's. Ik weet niet precies wat het is, maar ik denk dat het te maken heeft met een switch, die ik tussen de internet verbinding heb gezet voor twee computers. Nadat ik de computer weer alleen op de modem heb gezet werkt het weer gewoon. 't Zal wel iets met prioriteit aansluiting van de switch zijn.
Onhandig om zonder favorieten browser te zitten.

Geslaagd!
:thumb:
 
Het gaat mij niet zozeer om de actualiteit van het programma, in dit geval Chrome.
Eerder het gebruiksgemak waarmee een programma verdwijnt uit m'n toepassing zonder dat ik begrijp hoe het gebeurd.

't zal de 5G aansluiting wel zijn.
:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan