Headset volume vs windows volume

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shiva20

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2006
Berichten
113
Heyy,

Ik heb een vrij nieuwe draadloze Corsair headset gekocht.
Nu heeft deze een volume knop op de headset zelf. Mijn vriend heeft een ander type Corsair headset, dus mogelijk is dit appels met peren vergelijken, maar ik wil het toch proberen.

Als ik mijn volume knop op mijn headset verschuif dan verandert mijn windows volume niet.
Als hij zijn volume knop op zijn headset verschuift dan veranderd het windows volume wel.

Dus mijn laptop kan staan op 50, dan kan ik mijn headset aanpassen van 0 tot die 50.
Als zijn computer staat op 50, dan kan zijn headset het volume aanpassen van 0-100. Want je ziet gewoon de sliders mee veranderen.

Is dit een windows instelling? Want in de drivers (ICeu programma van corsair) staat niks. Ik weet niet of ik gewoon op de verkeerde zoektermen zoek, maar ik kan niks vinden :(

Alle meedenken word gewaardeerd. Als mijn vraag te wazig is hoor ik het ook graag hahaha.

*Ik zou dus graag ook mijn volume aanpassen van mijn hele laptop met de knop op mijn headset :D
 
Mijn headset word goed gevonden en speelt verder juist geluid af. Staat als standaard.

Het is alleen mijn volumeknop die iets anders doet dan ik wens.

Zal zeker een blik werpen op hun forum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan