Ik kan/mag geen MS account aanmaken.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Niekje2000

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2019
Berichten
22
Weet iemand misschien wat de reden kan zijn waarom ik geen MS account kan/mag aanmaken?
Ik probeer echt al jaren om een MS account aan te maken zodat ik Outlook Mail kon gebruiken.

Maar elke keer dat ik een MS account aanmaak, dan wordt ik meteen gevraagd om via gsm te verifiëren .. dit doe ik ook .. maar 24 uur later is mijn MS account toch verwijderd met de mededeling dat het verboden is om meerdere MS accounts aan te maken.
Lol, maar ik heb nog nooit eerder een MS account gehad, maar misschien wel al honderden keren geprobeerd om een account aan te maken. (ik gebruik geen Windows en had nooit een MS account nodig)

Mijn Gsm nummer is in die tijd ook al verschillende keren veranderd .. dus hun baseren dat ik meerdere accounts hebt alleen op mijn naam waarschijnlijk.
Mijn achternaam en ook voornaam is een veel voorkomende naam in België (lol, alleen al op Facebook zijn nog 5 andere personen uit België met dezelfde voornaam en achternaam)

Yeah account aanmaken op een andere naam zullen jullie me wel adviseren .. maar als ik een Outlook mail adres op een andere naam hebt, dan hoeft het voor mij ook niet meer.

Ps, geen Outlook mail kunnen aanmaken is geen echte ramp .. want ik gebruik Gmail .. maar ik vind het alleen raar dat ik geen MS account mag aanmaken en wou weten of andere ook deze problemen hebben.
 
Ps, ook al vaker geprobeerd om op school een account aan te maken .. maar dit werkt ook niet.
Dus mijn IP kan daarom ook niet op een blacklist staan
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Probeer via een VPN.
 
Nog nooit geprobeerd.
Maar ik denk zodra ik mijn naam
gebruikt, ik binnen 24 uur opnieuw eruit gegooid bent.
Lol, maar ik ga het toch proberen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mss is het account met die naam eerder misbruikt en opgeheven maar op een black list gezet?
PS: heb even een test account aangemaakt bij Outlook, terwijl ik een account heb... geen probleem hier.

De tip van PHP4U zou je met Opera kunnen doen. Vink in de settings VPN aan en kies N-/Z-Amerika of Europa maar check welk je IP adres via MyIpAddress om te zien in welk land je zit... geen NL dus...
https://www.google.com/search?client=opera&q=my+ip+address&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8
 
Laatst bewerkt:
Probeer via een VPN.

Lol, zover kom ik nu?
Ik probeerde nu direct een Outlook mail aan te maken.
Ik gebruik voornaam en achternaam en krijg meteen de melding dat dit mailadres al bestaat.

En als ik de functie wachtwoord vergeten gebruik .. dan krijg ik de melding dat een mail verstuurd is naar mijn eerder opgegeven mail adress (maar ik krijg geen mail en dit wordt waarschijnlijk naar iemand anders gestuurd)Screenshot-from-2020-10-21-19-43-42.png
 
Past wel bij mijn vermoeden.... maar bestaat nog steeds....

Jammer dus.... vergeet het maar, de kans op die naam is verkeken.

Nu creatief zijn... met een naam die toch bevalt.:cool:

Er zijn nog een paar andere vrije mail providers, maar bij sommigen moet je even geduld hebben voor een antwoord.

Disroot.org (kan 1-2 dagen duren)
Gmx.com (vrij snel rond)

Mss kun je daar wel je eigen naam claimen?
 
Laatst bewerkt:
Ja maar ik wil mijn eigen naam gebruiken.
Outlook stelt me ook al verschillende combinaties op mijn naam voor .. maar ik wil mijn volledige naam gebruiken en geen nickname of iets anders. :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Crazy is dit .. mijn hier gebruikte nickname Niekje is een afkorting van mijn echte naam en dit mag ik wel overal gebruiken en deze nickname schijnt niet veel voor te komen. :d
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik gaf je nog een paar opties.. heb je die al geprobeerd?

gmx.com heeft ook een organizer, een cloud (2 GB) en een online office.
distroot.org heeft ook iets dergelijks, effe niet bij de hand.
 
Crazy is dit .. mijn hier gebruikte nickname Niekje is een afkorting van mijn echte naam en dit mag ik wel overal gebruiken en deze nickname schijnt niet veel voor te komen. :d
Nu creatief zijn... met een naam die toch bevalt.....
Kijk now we are speaking... :cool::thumb:
 
Ik gebruik MEGA als cloud opslag .. deze geeft je zelfs 50 GB gratis voor altijd.
Ik hoef niet echt een Outlook mail of MS account, vindt alleen raar dat dit niet gaat en daarom blijf ik juist proberen om een MS account te krijgen :eek:

Gisteren wou ik de nieuwe Edge browser gebruiken op Linux .. yep liep ik meteen weer tegen een verplicht MS account aan he.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nu weet je waarom... het zat er gewoon in.....
Wel vreemd dat ze niet meteen op je scherm laten weten dat het account bezet is....
Zo zie je ook bij die bedrijven loopt niet alles duidelijk zoals je zou verwachten... vraag me niet waarom.

Wel... je kunt iig verder met iets dat je prettig vindt.
Succes.
 
Het rare is .. als ik direct een MS account wil aanmaken zonder een Outlook adres erbij te nemen .. dan wordt dus mijn MS account ook binnen 24 uur verwijderd.

Paar maanden terug installeerde ik de android app MSM op mijn gsm.
Vond het een leuk nieuwssite die ik wel wou blijven gebruiken .. maar om je eigen nieuws voorkeuren te bewaren heb je wel een MS account nodig.
Lol, maar MS account werd toen ook 24 uur later verwijderd
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Wel vreemd, maar ik kan er niet veel mee, bel ze op... zoals al gesuggereerd werd.
 
Op de helpdesks behandelen ze mij vaker of ik dom ben en niets weet van computers of software.
Leg hen het probleem precies uit en vertel wat ik deed en dan nog krijg je meestal een dom antwoord terug dan .. en leggen ze je heel kinderlijk uit hoe je iets moet instellen via de standaard instellingen. (en dit terwijl ik hen juist uitlegde dat dit niet werkte voor mij)

Dus yep, je kunt beter op een pc forum als deze je software probleem voorleggen.
Hier krijg je tenminste nog normaal advies en bruikbare help. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb nog een raar ding gezien in de Google Chrome browser na de laatste update.
Mijn Google Chrome browser geeft op Facebook aan dat ik Firefox gebruik?
Lol, maar ik durf al niet te vragen op het Google forum hoe dit kan, want dan krijg ik toch een dom antwoord terug (en gaan ze me waarschijnlijk uitleggen hoe ik Chrome moet downloaden ofzo) :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volgens mij klopt het wel dat je al meerdere MS accounts hebt. Lol, jij bent blijkbaar ontzettend vergeetachtig want iedere tekst moet je quoten.

Jij probeert echt al jaren... lol Waarom pak je die draad dan nu weer op? Beetje vreemd.
Wie is hun dan? Microsoft? Dan zijn zij de enigste die een verklaring kunnen geven en een oplossing kunnen bieden.
 
Ik hoef niet echt een MS account .. maar omdat hun het blijven weigeren om deze rare redenen, wil ik juist wel een MS account.
Ik ben zelfs anti-Microsoft en gebruik daarom ook geen Windows.

En nee, ik ben niet vergeetachtig .. ik quote altijd, dit wordt ons op school zo aangeleerd :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan