Ik kan/mag geen MS account aanmaken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dus yep, je kunt beter op een pc forum als deze je software probleem voorleggen.
Hier krijg je tenminste nog normaal advies en bruikbare help.

Ik mag hopen dat die hulp na jouw antwoord in post 20 niet meer het geval is. Ik had al sterk de indruk dat je hier de zaak aan het verzieken bent. Na al dat quoten en lol kan toch niemand je meer serieus nemen. Ga lekker op het schoolplein spelen.

@ Niekje2000 Wil je nu stoppen met onnodig quoten. Als je direct op een reactie reageert hoef je niet te quoten. Bovendien ben je hier niet op school. Hier gelden de Helpmij regels.

Zo te zien is er een misverstand over het e-mail adres. De berichten van Microsoft over herstel van het bestaande account worden door u niet ontvangen, deze staan dan misschien bij Spam. Verander ook eens het wachtwoord van die e-mail provider en ga in de instellingen na of de post van Microsoft niet wordt gefilterd of doorgestuurd.

En nee, ik ben niet vergeetachtig .. ik quote altijd, dit wordt ons op school zo aangeleerd :D
Ik zou een andere school zoeken. Hier op het forum zijn we in ieder geval niet gesteld op mensen die continue op de QUOTE knop rammen :D.

Oke dit is wat ik begrijp uit dit draadje:

Niekje wilt een emailadres aanmaken, maar ze gebruikt een waarde die al in gebruik is. Bijvoorbeeld "Niekje2000@outlook.com"
Dit is logisch, want iedere waarde moet uniek zijn. Je kan hier op dit forum ook geen gebruiksnaam aanmaken met "19hunter91" Want die is al bezet.. door mij..

Dus ja, de enige oplossing is, een andere naam, of een variant op je naam gebruiken.

De gebruikersnaam is kennelijk jou e-mail adres. De display name of getoonde naam hoeft natuurlijk niet uniek te zijn, lachende zombie.

The username for a Microsoft Account is unique, so you can't have more than one account with the same email address as username. You might have an Office 365 account (also known as 'work or school account') using the same email address as a Microsoft Account, and this can cause difficulties in some circumstances, but what you describe ("I have twice the same account using the same email") just isn't possible.

Hier wordt door het Microsoft forum genoemd dat problemen kunnen optreden in combinatie met een Office 365 account en zelf denk ik ook aan een One Drive account. Misschien zit in één van deze mogelijkheden die het Microsoft account biedt een discrepantie. Achtergebleven met betaling ook wellicht. Bekijk dan, zoals door mij aangeraden, het Spam postvakje om herstel van het wachtwoord te kunnen doen slagen en neem anders contact op met Microsoft hierover.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan