weblinks in email werken niet meer, en ja ik heb al heel veel gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

muman

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2008
Berichten
337
Zoals ik al aangeef in de titel kanik links naar websites niet openen.
Ik gebruik chrome en heb IE van de computer verwijderd en bij instellingen Chrome aangewezen als standaard browser.
Ik kwam nog een site tegen om een zip bestand te downloaden om register te repareren want er zou iets met chrome zijn in dit geval. (https://www.wimvosautomatisering.nl/helpdesk/knowledgebase.php?article=44)
Maar dat werkt niet. ik blijf de melding krijgen: deze melding is geannuleerd vanwege systeembeperkingen. Neem contact op met de systeembeheerder.

alle andere sites die ik vind verwijzen naar instelingen-standaard apps maar daar staat gewoon chrome. Wat me wel opvalt is dat er geen 'OK' knopje meer is tegenwoordig nadat je iets gewijzigt hebt of heb ik die gemist?

Wie kan me helpen? Ik heb het vermoeden dat het iets heel simpels is wat ik over het hoofd zie.

windows 10 en outlook 2010 (gek hé, wordt niet meer ondersteund sinds oktober en meteen problemen, Toeval?)
 
Ik hed die pagina al gevonden. Het gaat over IE en die heb ik verwijderd. Ik heb wel Edge. maar die doet het ook niet.
Ik had al iets gedaan met een zip programma waar ook iets met het register zou gebeuren maar dat doet ook niets en nu heb ik ook die sleutel via een andere laptop geimporteerd maar dat helpt ook niet.

Ik ga eens een andere browser downloaden: Firefox.

edit: ook als ik firefox instel asl standaard opent een link in outlook niet. moet ik in outlook iets instellen misschien?

edit 2: bij nieuwsbrieven open in browser, opent ie in word. De links werken dan wel gewoon.
 
Laatst bewerkt:
Windows update gedraaid en het werkt weer. ;)

een melding zou leuk geweest zijn :(

(ik ga me eens verdiepen in firefox als browser.)
 
Oke succes. Firefox en Chrome. Ik heb ze allebei. Leuk om eens te switchen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan