De pagina verwijst niet op een juiste manier door (wordpress)

Status
Niet open voor verdere reacties.

vacances2000

Gebruiker
Lid geworden
28 jan 2013
Berichten
113
Beste,
Nadat ik gister vele uren moest wachten totdat alle bestanden waren opgeladen op de nieuwe hosting, kreeg ik de onaangename verrassing van een foutmelding : De pagina verwijst niet op een juiste manier door

Deze had ik nog niet eerder gehad en vraag me dan ook af waar het precies aan ligt dat ik dit krijg ?

Ik heb dus vervolgens vanochtend de bestanden weer verwijderd, nieuwe wp installatie gedaan wat wel werkte.

Enig idee waar dit aan ligt iemand ? MIsschien andere gegevens nodig ?
 
Om je beter te kunnen helpen heb ik aan je info niet veel.

Waar gaat het om? Heb je een website verhuist? Hoe heb je dat dan gedaan?
Heb je een pagina door verwezen naar een andere?

etc. etc.

Ik begrijp dat het nu wel werkt omdat je een nieuwe WP hebt geïnstalleerd maar dan nog weet ik feitelijk niets .
 
Website verhuizing

Dag Femke
Het gaat inderdaad om een website verhuizing van directadmin naar cpanel.

Wat ik tot nu toe heb gedaan :
1. .zip bestand van de root aangemaakt in de directadmin panel en gedownload naar de laptop
2. DB export en gedownload naar de laptop
3. nwe DB aangemaakt op de nieuwe hosting
4. DB import naar nieuwe hosting en .zip bestand geupload naar de home directory, daarna extract uitgevoerd
5. WP_config aangepast met nwe user / pw, .htaccess verwijderd / blanco ervoor in de plaats

Nu :
- De homepage wordt weergegeven met niet in juiste layout en heel traag
- sub pages worden niet weergegeven
- vele gebroken links

Kan je er zo wat mee ? :)

Groeten
 
Is de URL waar de site op draait ook aangepast? In dat geval heb je kans op ontbrekende onderdelen.
 
s de URL waar de site op draait ook aangepast? In dat geval heb je kans op ontbrekende onderdelen.

Vóórdat je je database gaat uploaden, zul je je database-bestand (jouw-database-naam.gz) moeten openen in een tekstbewerker. Open je database-bestand in de tekstbewerker en doe nu een “Find and Replace All“:

Find: ouddomein.nl
Replace: nieuwdomein.nl

Zo worden alle verwijzingen in je database aangepast naar je nieuwe domeinnaam. Na het vervangen van al deze verwijzingen, kun je de database uploaden.

Ik vraag mij wel af waar de pagina's dan verwezen. Naar een pagina die niet bestaat of......
Staan de permalinks wel oké? Dat wil nog weleens de crux zijn.

Of:
omdat je verhuist naar een ander systeem is het aannemelijk dat de paginanamen veranderen. Heb je bijvoorbeeld een pagina genaamd http://www.example.nl/contact.php dan is deze pagina na het verhuizen niet meer beschikbaar.

Je hebt nu wel een nieuwe installatie gedaan, daar werkt alles naar behoren begrijp ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
This also happened to my website also. but i found that my css got some missing parts. So i replaced them and it works fine.

Please don't spam your link!
 
Laatst bewerkt:
mod. link is aangepast. Gebruikerraiden12 is verwijderd.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan