Melding te geven, al geweest in deze map

Status
Niet open voor verdere reacties.

Muziekman

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2008
Berichten
31
Hoi, Helpers

Bestaat er een mogelijkheid om een melding te geven
in ( Excel of ergens anders)

als ik een song in een bepaalde map plaats
die er al eerder in is geweest? ( bijvb 300 dagen geleden )

Groet, Jac
 
De vraag is kort maar de applicatie die dit moet doen zal complex zijn. Je vraagt om een database applicatie die automatisch moet bijhouden of ooit een muziekbestand met een bepaalde naam en/of tags in een bepaalde map is geweest. Dat is geen 123'tje.
 
Hoi, Helpers

Bestaat er een mogelijkheid om een melding te geven in ( Excel of ergens anders),
als ik een song in een bepaalde map plaats op de desktop C:\uitzending\muziek\opmaak\uur die er al eerder in is geweest? ( bijvb binnen 300 dagen)

Dus als deze er de eerste keer in komt en na een tijd er na een weer uit gaat dat dit ergens in een bestand komt te staan.

Bij weer een nieuwe samenstelling van een uur muziek uitzending in deze map binnen 300 dagen zou ik willen zien, niet gebruiken ( pas geweest).

Misschien weet iemand er een oplossing op?
Groet, Jac
 
Bestaat er een mogelijkheid om een melding te geven in ( Excel of ergens anders),
als ik een song in een bepaalde map plaats op de desktop C:\uitzending\muziek\opmaak\uur die er al eerder in is geweest? ( bijvb binnen 300 dagen)
Zie #2, daar is geen kant-en-klare oplossing voor.
 
Ik denk dat er meer een applicatie voor nodig is die constant bijhoudt, of via een script indexeert wat er in een map staat. En dat gaat veel verder dan een spreadsheet of een database.

Misschien is het handig om te vertellen wat je precies wilt bereiken?
Misschien is er wel een hele andere (simpele) oplossing voor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan