Automatisch aanvullen emailadres door Chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snamfoh

Gebruiker
Lid geworden
2 dec 2006
Berichten
36
Hallo, een vraag voor Google deskundigen denk ik. Ik heb een nieuw emailadres i.v.m. verhuizing doorgegeven aan AH, maar als ik inlog op de site van Appie staat nog steeds het 'oude emailadres' automatisch ingevuld. Dan moet ik eerst het oude adres wissen, daarna het nieuwe email adres invullen en kan dan pas inloggen. Ik heb geprobeerd het oude email adres te wissen of veranderen in Google Chrome, maar dat lukt mij niet.

De instructies op de site van Chrome zijn: Gegevens toevoegen, bewerken of verwijderen:
. Toevoegen: Klik naast Betaalmethoden of Adressen op Toevoegen. Hiermee worden je gegevens opgeslagen in Chrome op je apparaat.
. Bewerken: Tik rechts van de kaart of het adres op Meer: bewerken
. Verwijderen: Klik rechts van de kaart of het adres op Meer: - verwijderen
als ik deze stappen volg kan ik alleen het 'wachtwoord' veranderen, maar daar gaat het mij niet om, ik wil dat het oude emailadres verdwijnt. Kan iemand mij helpen?

Bob Hofmans
 
Hallo Bob. Probeer eens. Volgens mij een vinkje o.i.d.

Ga rechtsboven naar drie bolletjes boven elkaar
Kies Geschiedenis en vervolgens weer Geschiedenis (Ctrl + H)
Links kies je Browsegegevens wissen
Open tabblad Geavanceerd
Haal alle vinkjes weg, behalve Formulier gegevens voor Automatisch aanvullen


AH.jpg
 
Dank manamana voor je snelle reactie, ik heb de handelingen uitgevoerd, maar het heeft niets opgeleverd. Het oude email adres staat er nog steeds!?
Ongelofelijk toch dat Google zo gebruikersonvriendelijk is!
 
Ik dacht ook aan het cookie. Bij de instellingen van Chrome > Geavanceerd > Privacy en beveiliging > Cookies en andere sitegegevens > Alle cookies en sitegegevens tonen. > ah.nl verwijderen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan