Dukkel
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 17 feb 2016
- Besturingssysteem
- Win11 Prof NL
- Office versie
- Office365
Hallo Allemaal,
Ik heb een nieuw Moederbord MSI H510M Pro gekocht na alle problemen die ik ondervond na het Flashen van de BIOS van mijn toenmalige Moederbord H410M Pro
De reden dat in nu voor een Moederbord MSI H510M Pro heb gekozen, is eenvoudig omdat niemand in Nederland momenteel een Moederbord H410M Pro op korte termijn kan leveren, en omdat Moederbord H510M Pro slechts € 6,95 duurder bleek dan het eerste MBUit nieuwsgierigheid, Heb ik natuurlijk ook gezocht op dat nieuwe Moederbord MSI H510M Pro naar de BIOS.
Maar ik kon geen BIOS vinden.
In de handleiding staat:
BIOS
1x 256Mb Flash
UEFI AMI BIOS
ACPI 6,2 SMBIOS 3.0
Kunnen jullie me hiermee uit de droom helpen?

Wat er is natuurlijk WEL een BIOS aanwezig.
Met vriendelijke groet
Dukkel
Ik heb een nieuw Moederbord MSI H510M Pro gekocht na alle problemen die ik ondervond na het Flashen van de BIOS van mijn toenmalige Moederbord H410M Pro
De reden dat in nu voor een Moederbord MSI H510M Pro heb gekozen, is eenvoudig omdat niemand in Nederland momenteel een Moederbord H410M Pro op korte termijn kan leveren, en omdat Moederbord H510M Pro slechts € 6,95 duurder bleek dan het eerste MBUit nieuwsgierigheid, Heb ik natuurlijk ook gezocht op dat nieuwe Moederbord MSI H510M Pro naar de BIOS.
Maar ik kon geen BIOS vinden.
In de handleiding staat:
BIOS
1x 256Mb Flash
UEFI AMI BIOS
ACPI 6,2 SMBIOS 3.0
Kunnen jullie me hiermee uit de droom helpen?

Wat er is natuurlijk WEL een BIOS aanwezig.
Met vriendelijke groet
Dukkel
Laatst bewerkt: