inloggen op guest wifi > naar website

Status
Niet open voor verdere reacties.

Schipper1994

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2021
Berichten
158
Hallo,

ik weet niet zeker of het hier correct staat maar ik ga het erop wagen.


Ik heb een nachtclub en zou graag als klanten inloggen op onze "Guest_wifi" automatisch doorgestuurd worden richting onze website of promoties te zien krijgen.
ik heb dat hier en daar al gehad als ik bij zaken inlogde op de wifi dat deze erop kwamen.

iemand enig idee hoe dit gedaan word? ik vind er niet echt veel over op internet.


Alvast Bedankt.
 
Je bent zo te zien op zoek naar een Wifi Capitive Portal.
 
puppie,


ik vind he jammer om zo een reactie te krijgen.

ik ken er niets van. hoe kan ik nu weten dat de modem die ik gebruik van belang is.

voorlopig word de wifi voor het guest-wifi uitgezonden met een 'tp-link DECO M5' waarvan ik heel content ben, klein en een goed bereik qua uitzending.
 
Als je unifi hebt kan je gebruik maken van.
https://community.ui.com/questions/...Template/0f84f28c-5b0f-44a6-844c-2f7fb780bd2d

Kan mij niet voorstellen dat je bij een nachtclub huis tuin en keuken spul hebt staan.

Hoezo kan je je dat niet voorstellen? Zo een uitgebreid netwerk hoeft het niet te zijn.
Ik weet wel dat Unifi echt heel goede apparatuur heeft, en erg gebruiksvriendelijk is. Een familielid van mij legt dit ook vaak aan bij bedrijven, campings etc.
Mocht de topicstarter meer informatie willen hierover of offerte willen, dan kan ik hem wel doorverwijzen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan