Beeld TV streamen naar tablet

Status
Niet open voor verdere reacties.

JacquesL

Gebruiker
Lid geworden
16 jan 2018
Berichten
78
Goedemiddag,

Ik probeer al een tijdje het beeld van mijn Samsung TV te streamen naar mijn Samsung tablet. LET OP!!! dus NIET van tablet naar TV!!!!.
Dit zou moeten kunnen met Smartthings volgens de Samsung website. https://www.samsung.com/nl/explore/entertainment/how-to-use-screenmirroring/. Onderaan de pagina staat het stukje over Smartthings

Helaas krijg ik dit dus niet voor elkaar. Heeft iemand hier al wel ervaring mee of tips waarmee het wel zou moeten lukken?
Ik hoor het graag.

Groetjes
Jacques
 
Heeft je provider geen app om TV te kijken op je tablet? zoals Ziggo met Ziggo go?
 
Hallo Lange Pier,

Laat ik even kort uitleggen wat de bedoeling is.

Ik ben geluidstechnicus van een koor. Het koor maakt gebruik van een tekstscherm. Dit scherm (Samsung TV) wordt via wifi aangestuurd van af een Windows laptop zodat de koorleden de tekst van de te zingen liedjes kunnen aflezen. Als geluidsman, die over het algemeen achterin staat, kijk je tegen de achterzijde van dat scherm aan.

Wanneer ik dus via mijn Samsung Tablet het scherm kan spiegelen met de TV krijg ik dus ook de teksten op mijn tablet te zien en kan ik ingrijpen op mijn mengtafel wanneer ik zie dat er een solo partij gezongen moet worden of welk liedje er gezongen gaat worden zodat ik de mengtafel hiervoor in kan richten.

Dat is dus de bedoeling van mijn vraag. Het gaat niet zozeer om tv programma's te kijken,

Groet
Jacques
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan