waarom doet het spel het niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

rsk

Gebruiker
Lid geworden
12 feb 2012
Berichten
525
Hoi mensen,

Ik heb 2 vragen aan jullie.

1. Waarom het spel call of duty vanguard niet opstart op mijn game pc en wel op de pc in de woonkamer en gewoon wel kan spelen?
Naar mijn mening is de game pc gewoon geschikt voor het spel.

2. Welke pc kan het spel call of duty cold war opstarten? Wil dat graag weten voordat ik deze koop.

Beide pc's zijn up to date en hebben beide directx 12 draaien.

Links naar de systeemeisen van de spellen:

Vanguard:
https://support.activision.com/vanguard/articles/minimum-recommended-system-requirements-vanguard

Cold war:
https://support.activision.com/blac...mended-system-requirements-black-ops-cold-war

Ik heb 2 log bestanden gemaakt op de pc's zodat jullie kunnen zien welke onderdelen in beide pc's zit.

Hartelijk dank alvast !
 

Bijlagen

  • pc woonkamer.txt
    124,9 KB · Weergaven: 28
  • game pc.txt
    56,5 KB · Weergaven: 42
Wat gebeurt er bij het opstarten?
Zie je errors?
 
In het programma battlenet moet je het spel opstarten. Als je op play drukt staat er launhing en dan veranderd het in play now. Dan start het spel op bij de pc in de woonkamer maar bij de game pc kan ik na een halve min weer op play drukken en er komt letterlijk helemaal niks te staan.

De game pc moet het spel vanguard toch kunnen draaien?
 
Laatst bewerkt:
Houdt het spel ergens een log bij?
 
Deze heb ik alleen kunnen vinden. Verder zijn er geen log bestanden te vinden. Er staat dat alles goed is in mijn ogen. Ik heb gekeken zonder dat er mappen verborgen zijn.
Deze heb ik gehaald uit de map van het spel, battlenet heeft geen logs.
 

Bijlagen

  • Log file vanguard.jpg
    Log file vanguard.jpg
    556 KB · Weergaven: 37
Laatst bewerkt:
Ik kom op internet tegen dat je de mogelijkheid hebt om spel bestanden te repareren

Oplossing: verifieer Call of Duty: Vanguard's gamebestanden

Elke beschadiging van het spelbestand zal ertoe leiden dat het spel niet werkt of niet wordt gestart. De volgende stappen zullen je helpen om de gamebestanden van Call of Duty: Vanguard te verifiëren en te repareren met de reparatie- en scanoptie van Battlenet.
Hoe Call of Duty te repareren:

Start de Battle.net-gameclient;
Klik Alle spellen;
kies Call of Duty: Vanguard;
Klik op het pictogram Instelling zoals op de Spelen knop;
Kies Scan en repareer om te beginnen met het repareren van het bestand;
Start je game opnieuw op na de reparatie.


Verder kan het helpen om je AV tijdelijk uit te schakelen of om Vanguard toe te voegen aan de White List van je AV
 
dank je wel voor je feedback maar dat heeft helemaal geen zin. Zelf het spel opnieuw installeren heeft ook geen zin. Tussendoor ook opnieuw opgestart na het verwijderen en repareren. Reparatie was trouwens ook niet nodig. Ik heb ook niet de installatiemap aangepast ofzo alles heb ik gewoon standaard gehouden.

Ik draai geen antivirusscan op mijn game pc.
 
Laatst bewerkt:
Zo te zien kun je het spel wel spelen gezien de (minimale) hardware, bij twijfel de site https://www.systemrequirementslab.com/cyri bezoeken, spel opzoeken en de test doen ..
Je hebt bij het spelen minimaal 36 GB vrije schijfruimte nodig (Multiplayer and Zombies) voor de 'all games mode' zelfs 177 GB vrije ruimte
Voor het spelen competitive' en 'Ultra 4K ' is de woonkamer pc grafische kaart niet goed genoeg !

En Coldwar zou je ook op de woonkamer pc kunnen spelen, maar ook daar is de grafische kaart de beperkende factor !
Nogmaals, https://www.systemrequirementslab.com/cyri geeft je meer uitsluitsel ..
 
Dank je wel voor je antwoord maar hoe kan het zo zijn dat de game pc het spel niet opstart? Dan heb ik het over vanguard
 
Nee ik heb 1 account. Het spel deed het meteen al niet op mijn game pc en meteen wel op de pc in de woonkamer.

De site die je stuurde kon ik al en heeft helaas niks geholpen.
 
ik ben natuurlijk zelf al wezen zoeken op het net en geprobeerd de makers te mailen maar dat kan helemaal niet.

Ik ben hier op het forum gekomen omdat ik er zelf niet meer uit kwam en hoopte dat jullie mij verder konden helpen. In beide txt bestanden staat dat beide pc's op windows 11 draaien. Ik heb ook al windows 10 geprobeerd maar dat loste ook helemaal niks op.
 
Snap ik, maar kun je je hier wat bij voorstellen?
Tis niet handig dat je niet vermeld wat je al gedaan hebt... allemaal dubbelwerk voor ons.:eek:
Onze kristallen bol heeft wel eens een dag vrij....
En dan zitten wij mogelijk veel te doen wat jij al gedaan hebt... daar kun je ons met heel weinig moeite mee helpen door te beschrijven wat je exact opgezocht hebt. Dan hoeven wij dat niet meer te doen. Tnx.
 
Laatst bewerkt:
Wanneer toepassingen onverwacht worden afgesloten, houdt Windows een logboek bij in de Event Viewer. Als je Vanguard uitvoert en de Event Viewer onmiddellijk na het afsluiten doorzoekt, zou je een foutcode moeten vinden die je helpt bij het opsporen van fouten in jouw installatie. Bekijk deze link om te zien of het je helpt bij dit proces.
 
Ik doe het altijd via taakbebeer, nieuwe taak en na perfmon/ rel intrommelen, zie je waar en wat er fout loopt.
 
Dorado daar ga ik morgen naar kijken maar naar mijn mening start het spel geen 1 seconden op. Kom er morgen op terug
 
Deze foutmeldingen kon ik vinden. Hoop dat jullie het snappen.

1. Ik kan gewoon op elke site dat ik wil met de pc
2. De schijf doet het wel gewoon. Komt wel uit een linux pc maar heb de partitie op de schijf gewist en geformateerd. De oude harde schijf waar alleen windows op geinstalleerd is werkt het spel er ook niet op.
3. wat zou er met de drivers aan de hand zijn? De automatische zoekprogramma die je kan downloaden voor het moederbord zegt dat de drivers up to date zijn.
4. Als de computer opstart wordt er wel gezegt dat er een schijf mist in het zwarte scherm met witte letters, maar de werking van de pc is gewoon normaal en zit dit allemaal op mijn game pc te typen.

Het andere snap ik niet.

Windows cannot access the file for one of the following reasons: there is a problem with the network connection, the disk that the file is stored on, or the storage drivers installed on this computer; or the disk is missing. Windows closed the program Call of Duty®: Vanguard® because of this error.

Faulting application name: Vanguard.exe, version: 1.0.0.0, time stamp: 0x6286538d
Faulting module name: Vanguard.exe, version: 1.0.0.0, time stamp: 0x6286538d
Exception code: 0xc000001d

Faulting application name: Vanguard.exe, version: 1.0.0.0, time stamp: 0x6286538d
Faulting module name: Vanguard.exe, version: 1.0.0.0, time stamp: 0x6286538d
Exception code: 0xc000001d
Fault offset: 0x000000001ae7c399
Faulting process id: 0x1180
Faulting application start time: 0x01d874fb8967c8b3
Faulting application path: C:\Program Files (x86)\Call of Duty Vanguard\Vanguard.exe
Faulting module path: C:\Program Files (x86)\Call of Duty Vanguard\Vanguard.exe
Report Id: d6a4fb26-c016-40c3-b3a8-3c7d8891535d
Faulting package full name:
Faulting package-relative application ID:


https://www.drivereasy.com/knowledge/cod-vanguard-crash-solved/

Deze site ben ik ook nog is doorlopen maar niks aan het handje. Althans niks zichtbaars.
 
Laatst bewerkt:
Windows cannot access the file for one of the following reasons: there is a problem with the network connection, the disk that the file is stored on, or the storage drivers installed on this computer; or the disk is missing. Windows closed the program Call of Duty®: Vanguard® because of this error.
Google geeft me dit om te checken:
https://www.youtube.com/watch?v=xdJabr34i-w

En kijk de firewall van Windows eens na plus de overige tips... alleen installeer drivereasy niet...
Zie: https://www.drivereasy.com/knowledge/cannot-connect-to-online-services-call-of-duty-cold-war/
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan