Google Contactpersonen importeren in Outlook 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.

marloes72

Gebruiker
Lid geworden
23 apr 2007
Berichten
333
Voorheen wisselde ik mijn contactpersonen uit tussen Google en Outlook 2016 via Go Contact Sync Mod. Deze week lukte dat ineens niet meer omdat hij om de een of andere reden geen contact kon maken met Outlook. Bij de foutmelding stond deze link https://sourceforge.net/p/googlesyncmod/faq/2016/05/fixing-office-installation/, maar daarmee kon ik het probleem niet oplossen. Dan wordt aangeraden om office opnieuw te installeren, maar dat wil ik liever niet.

Dus heb ik vandaag de map met contactpersonen in Outlook leeg gemaakt om vervolgens de Google contactpersonen opnieuw te importeren in Outlook 2016 via een csv bestand. Dat laatste lukt echter niet. Ik krijg deze foutmelding:

contactperonenimporteren.jpg

Hoe los ik dit op?
 
Oké, ik moet het dus opnieuw opslaan als CSV. Maar als ik het bestand importeer in Excel, zie ik dat het een puinhoop is. De adresgegevens zijn per persoon verspreid over 3 regels en er staan dingen in heel andere velden, terwijl ik juist altijd super consequent ben met invullen van het adresboek. Het wordt dus gewoon niet goed naar CSV geëxporteerd door Google. Hoe ik hier ooit weer een goed adressen bestand van moet maken weet ik echt niet :(.
 
Hoe ik de contactpersonen moet importeren en exporteren weet ik, dat is het probleem niet :)...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan